Garaget Blir Av! äntligen

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
Garaget Blir Av! äntligen VIKTIGT VIKTIGT

Nuuu är det klart.
Kontraktet är fixat med mäklaren så alla skrivna kontrakt står kvar med undantag av dingman och yoshi som hoppat av.

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Blomman hälsar till alla (sitter på jobbet just nu)

Mer uppdateringar kommer inom kort.
/Peter

Last edited:
OverTheTop skrev:
Nuuu är det klart.
Kontraktet är fixat med mäklaren så alla skrivna kontrakt står kvar med undantag av dingman och yoshi som hoppat av.

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Blomman hälsar till alla (sitter på jobbet just nu)

Mer uppdateringar kommer inom kort.
/Peter

Gött! Då har ni en nice stället att vara på:) Hoppas allt går vägen! Lycka till! :yoparty

Nu allihoppa, har jag pratat med det SVINET till mäklare...

Anledningar i ordningsföljd till att han inte svarat:
1. jag har inte hört av mig -Yeah Right
2. Jag är inte tillräckligt gammal
3. Ingen historik på ekonomisk inkomst -har jobbat sen 2002 men det räckte inte
4. Nån annan är intresserad av lokalen
mfl....

Så ja sa "lungt och sasat" till honom att om nån annan va intresserad av lokalen och han häldre ville hyra ut till dom så kunde han sagt det fan så mycket tidigare. Eftersom det är ganska oshyst att låta mig lägga ner en helvettes massa tid på att jaga rätt på dig (mäklaren) och på att samordna alla i gruppen. Tid som jag kunde lagt på diverse roligare saker än att prata med folk som inte bryr sig. (ordagrant samtal )

så fick han nog dålig samvete och gick med på att träffa mig och den andra kille i garaget imorgon kl. 08.00

Jag har luskat fram en jäklans massa tomma 5l glass paket att spara skruvar, muttrar, olja och diverse andra saker i!

Så dom som vill kan kontakta mig imorgon bitti för att höra om jag vunnit striden mot mäklaren :) och dom som inte vill, väntar på att ja ska ringa och säga att det gick bra :banana

:pannkyss Kram till er alla /från en glad blomma :banana

Härlig! Hörde att det är klart att vi får det nu! gött... Portrivarfest snart då :banana

Nu är det KLIRRAT, ALLT ÄR KLART :) vi får inträde till lokalen den 1 juli så vi kan börja bygga med porten och handfat osv. De som vill får givetvis ställa in sina hojjar, men jag tar INGET ansvar för det! Porten ska fixas först och dörrarna ska låsas, sen ska min skönhet dit :)

STORT tack till Ymmot -Tommy! En san räddare i nöden ;)

Ska det va någon relaxhörna i garaget? I såfall har jag en gammal ful, men grymt skön soffa att skänka. Även ett litet soffbord.

lilltryne skrev:
Ska det va någon relaxhörna i garaget? I såfall har jag en gammal ful, men grymt skön soffa att skänka. Även ett litet soffbord.
detta förslag mottages tacksamt! jag ska se hur vi löser det, jag har en bild i huvudet... men ja kan kanske möblera om lite...

Ja vi vill gärna ha den om du ska slänga den iallafall, men ja vill inte ta den om du ska ha den :)

blev lite orolig, ni har inte missat att jag hoppat av va?

skrev i den gamla tråden, visste inte om denna..

hoppas att mitt kontrakt e rivet fortfarande?

peter..

Miss_Orchidee skrev:
detta förslag mottages tacksamt! jag ska se hur vi löser det, jag har en bild i huvudet... men ja kan kanske möblera om lite...

Ja vi vill gärna ha den om du ska slänga den iallafall, men ja vill inte ta den om du ska ha den :)

Ja har köpt ny soffa så den är utvisad ur min lägenhet på livstid... :-) Bara o hämta nån dag när det passar. Efter 8:e juli, dock, e på semester.

soft

lilltryne skrev:
Ja har köpt ny soffa så den är utvisad ur min lägenhet på livstid... :-) Bara o hämta nån dag när det passar. Efter 8:e juli, dock, e på semester.

Soft! jag har en folkabuss som vi kanske kan använda för transporten. Hehe problemet är att man ibland måste putta igång den, men med några starka armar o rappa ben ska det nog gå.

Förresten ! gött jobbat blomman! och alla andra.
Nu blir det väl snart kalas va!

Aloha :fyllisar

OverTheTop skrev:
Soft! jag har en folkabuss som vi kanske kan använda för transporten. Hehe problemet är att man ibland måste putta igång den, men med några starka armar o rappa ben ska det nog gå.

Förresten ! gött jobbat blomman! och alla andra.
Nu blir det väl snart kalas va!

Aloha :fyllisar
Ja nu blir det snart kalajs ska ni se!

Lilltryne, vi tackar och tar emot, Ja skickar mina små undersåtar (läs slavar :hihi ) att hämta den OCH putta igång bussen...
själv tänker ja spendera helgen på den soliga danska lilla ön Anholt iklädd bikini och taight solbränna och med en kall dryck av varierande sort i högerhanden :banana

Om ni saknar möbler så har jag en soffa o en fotölj att ge och kanske lite anant skit på vinden, finns nog en säng med för dom som e lite sugna. :tungan

Dennis75 skrev:
Om ni saknar möbler så har jag en soffa o en fotölj att ge och kanske lite anant skit på vinden, finns nog en säng med för dom som e lite sugna. :tungan

Är det en bordell som byggs i garaget? Isåf ville jag ju varit med...

Av ren nyfikenhet.
Vart är detta garaget?

Var och kika vid garaget idag, blir det fortfarande av? Verkar inte som något har hänt än? Nyss köpt min första hoj och är sugen på att ha en garageplats till den ;)

/Andreas

sprawl skrev:
Var och kika vid garaget idag, blir det fortfarande av? Verkar inte som något har hänt än? Nyss köpt min första hoj och är sugen på att ha en garageplats till den ;)

/Andreas
Lessen allihopa men garaget blir inte av, då mäklaren inte verkar vilja ha oss där, han höjde kostnaden + tvingar oss att bekosta brand dörrar.

Så jag sa tack och adjö (och bad honom ta sin lokal och köra upp den nånstans, tänkte ja säga)

lilltryne skrev:

De är faktiskt mina, så det så! :fatta!
Men det är OK... Vi är ju egentligen överens, måste bara tjafsa lite :pannkyss

Miss Orchidee skrev:
Lessen allihopa men garaget blir inte av, då mäklaren inte verkar vilja ha oss där, han höjde kostnaden + tvingar oss att bekosta brand dörrar.

Så jag sa tack och adjö (och bad honom ta sin lokal och köra upp den nånstans, tänkte ja säga)

Trisst som :censored
Jag skulle åxå vilja vara med om det blir något av. Krävs det något speciellt?
-Ja förutom en lokal, asså...

Last edited:
Miss_Orchidee skrev:

FUCK en sådan "#¤"#%"% ja ja hoppas att det dyker upp en sådan chans någon annan gång! Du försökte ju iallfall blomman.
Tack för det.
Aloha

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna