Garagestatus vintern 07/08

Sunkan behöver all hjälp han kan få :D

lever ett tuff liv...

Men åter till tråden.... Min status är spackel och mera spakel. Tänkte skita i att köpa nya kåpset. Börjar få talang med glasfibret nu så de ser ut som nytt :tummenupp
Nya kylarslangar e på.. och så småningom hoppas jag att tomten kommer med öhlinare!!

Så ofta som han har åkt i backen så tål han nog detta med... :hihi

De ska bli kul o se hur mycket du kommer ångra att du sa de här nästa år...

Last edited:
Idag böjade jag göra iordning hojen, av med kutsen och satte batteriet på laddning. Därefter monterades stereo i garaget och det städades ut massa dynor, gräsfrön, torv, grillar, blomjord och blåkorn som hittat in i garaget. Nu är det rent och fint.
När batteriet var laddat så vart det lite obligatoriskt tomgasning för att få höra motorn varva lite :P Då vart suget att få köra så stort att jag tog ut Racebussen på en liten spinnarrunda i snön. V8 och bakhjulsdrift is tha shit! :D
Rörande hojen så tänkte fixa en ny hajfena, kanske lite bättringslackering och nya svålar till våren.
Fan vad jag villkörahoj

Idag flyttade hojen in till oss i huset. Det vart så tomt när julgranen var borta :) Min brorson torrbröt lite:tummenupp

Bifogat

• simonivardagsrummet.JPG
    simonivardagsrummet.JPG
    112.8 KB · Visningar: 127
Jag har snart renoverat klart Aprilian så den kan säljas. Min egen hoj är inte gjort just nånting med ännu :(

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...