Garageplats ?

jonnep

måttard måttard
Gick med
29 Sep 2004
Hoj
en liten lätt
Efter Mr. K''s förslag så testar jag här också, va inte mycket respons i den andra tråden :)..

Jag har precis flyttat in till Lund och bor mittemot polishuset :kocko .
Problemet är att ja inte har någonstanns att sätta hojen på, skulle gärna ha den på gångavstånd. Är det någon som har ett par kvadratmeter i ett garage eller liknande att hyra ut här i trakterna så får ni gärna skrika till.

Ha de gött

haha ja här var det livat ser jag..

Någon som vet hur mycket man får pröjsa för en parkeringsplats i centrala delarna av lund då, i månaden ?? kanske finns studentrabatt också :tummenupp

jonnep skrev:
haha ja här var det livat ser jag..

Någon som vet hur mycket man får pröjsa för en parkeringsplats i centrala delarna av lund då, i månaden ?? kanske finns studentrabatt också :tummenupp

ingen anning men prova ring runt till de 0olika fastighetsbolagen! så kan de säkert ordna något bra till dig!

Kolla med lunds komunala parkeringsbolag, dom har hand om de flesta parkeringsplatser i Lund (förutom de privata alltså). Räkna med cirka 550:- för ett månadskort för en "öppen" plats i parkeringsgaraget vid stationen. Lund suger fett när det gäller p-plats (bor själv granne med Grand Hotell och där är ännu värre)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8