Garageplats

Jag är definitivt intresserad om ngn hittar ngt.

mvh: JL

hvete här har man suttit i örnsberg och trott man varit ensam i trakten med undantag för nån hashtraktor(läs-hd)! Skulle vara riktigt intresserad av ett garage i närheten med lite mekmöjligheter! Har fixat vinterförvaringen men skulle vara kul att dela garage med lite likasinnade! Ett garage i närheten skulle göra susen!

En till som är super intresserad av garage plats.. i hägersten gärna...
Lät ju som en riktigt bra idé att gå ihop några stycken, jag e med... =)

Jag vet att Einar Mattson har några garageplatser, kanske inte i hägersten men de är kanske värt att kolla upp.

Sen verkar de som att jag kanske har en plats i mitt garage från och med april...

Jag vet att Einar Mattson har några garageplatser, kanske inte i hägersten men de är kanske värt att kolla upp.

Sen verkar de som att jag kanske har en plats i mitt garage från och med april...

Einar Matsson har inte några garage eller mc platser lediga i hägerstens området.
Kollar nästan varje dag om det finns någon. Pga att föra året blev jag tillsagd att skaffa mig en sådan.

Jag letar eventuelt också efter garageplats i hägersten..
Beror mest på om jag får den jag vill ha eller inte..

Einar Matsson har inte några garage eller mc platser lediga i hägerstens området.
Kollar nästan varje dag om det finns någon. Pga att föra året blev jag tillsagd att skaffa mig en sådan.

Jag letar eventuelt också efter garageplats i hägersten..
Beror mest på om jag får den jag vill ha eller inte..

De kan nog stämma att de är dåligt här i hägersten, själv har jag ju turen och har en mc plats :)

Men som jag sa, de kan från och med april finnas en möjlighet att stå med på min plats.

Lånar tråden lite. Är på jakt efter garageplats runt Nybrogatan. (lycka till, ja vet!! :( )

Kollar om in är sugna på att hyra plats för upp till 10 hojar i Solna.
Låst varmgarage på inhägnat område som också rondas av vaktbolag.
Pris ca 2000-2500 per hoj för hela vinterhalvåret.

Kommer kunna erdjuda service till hojarna också om någon vill ha hjälp med det.
Racerepairs kommer utföra den .

Pm till mig.:tummenupp

verkar rätt kört.. :(

Ja det är fan snart så att man snickrar ihop ett eget ute på trottoaren :)
Jag e fortfarande intresserad om nån vet nåt. Inte i Huddinge dock för det kommer jag aldrig orka med iaf. :)

Ja det är fan snart så att man snickrar ihop ett eget ute på trottoaren :)
Jag e fortfarande intresserad om nån vet nåt. Inte i Huddinge dock för det kommer jag aldrig orka med iaf. :)

Jag hade min i Huddinge hela förra året. Rätt surt att när hojsuget ger sig till känna, hoppa in i bilen och sätta sig och åka bil en mil för den där lilla spontanturen. Eller om man kommer från Norrort och behöva först dra till Huddinge, och sedan köra bil tillbaka hem.

Att det ska vara så omöjligt detta när vi är så många :huvet

Jag hade min i Huddinge hela förra året. Rätt surt att när hojsuget ger sig till känna, hoppa in i bilen och sätta sig och åka bil en mil för den där lilla spontanturen. Eller om man kommer från Norrort och behöva först dra till Huddinge, och sedan köra bil tillbaka hem.

Att det ska vara så omöjligt detta när vi är så många :huvet

Vi får starta en MC klubb och styra upp nåt :)

Jo jobbigt är det. Jag är i sitsen att jag får åka bil nu för att komma åt hojen i Kakans garage. Men, om jag får någon jävla tur så ska det väl bli ledigt lite närmare hemma där jag står i kö för plats... Knepigt att det ska vara så tajt med platser..

Jo jobbigt är det. Jag är i sitsen att jag får åka bil nu för att komma åt hojen i Kakans garage. Men, om jag får någon jävla tur så ska det väl bli ledigt lite närmare hemma där jag står i kö för plats... Knepigt att det ska vara så tajt med platser..

:yoparty Men mitt garage är ju bäst för där står ju bapelsinen och lyser upp tillvaron :D Klar du ska stå kvar här ;)

Kanske inte så säkert i garage heller i slum-Hägersten:

"Någon gång mellan tors kl 18 och idag lördag kl 18 så stals det 5st hojar i ett garage i Hägersten nära Shell.

Det var bla 2st KTM 450 EXC, den ena med regnr: XXJ425 samt en WR250 och en WR426."

http://www.smutshoj.com/forum/showthread.php?t=182

Två veckor sedan, minns att det var någon här som hade garageplats där.. :gnissla

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!