Garageplats vid St Eriksplan, Sthlm

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hej
Inte riktigt rätt forum måhända. Men jag chansar. Jag vill tipsa om att vi nu har en ev flera platser lediga i det hojgarage vid St Eriksplan där jag mfl här på SH huserar.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=42523
Vi är både veteranhojar, enduros, crossar, banhojar, harleys. Ja det mesta, den äldsta hojen är från 1927! Det finns en hel del faciliteter, bla tvättplatta, tryckluft, trefas mm. Se annonsen för detaljer.

Tycker det vore kul om vi fick in några fler hojåkare som gillar att pyssla lite med hojen under vintern, vare sig det är renovering, streetfighterbygge eller customisering. Därav detta inlägg. Här finns ju onekligen flera entusiaster. Vi är ett idag ett litet järngäng som ofta är i garaget nu men vill som sagt gärna ha in fler av den kalibern. Flera av oss åker även tillsammans.
700:-/månad. Ring Tommy i annonsen i länken ovan för mer info

Mvh
Jörgen

Last edited:
Fan att man redan skaffat garage då.. :huvet

Det där är ett jäkligt bra pris för garageplats inne i city.

UltraMarine skrev:
2648140 Hur stor yta disponerar man för 700kr/mån?
Det är en hojplats, vinkelrätt mot vägg, som ungefär motsvarar bredden på ett fullskåp, inga väggar mellan platserna. Vill man göra ngt mer utrymmeskrävande så rullar man ut och använder den allmänna ytan. Det funkar bra tycker jag. Fördelen med det är att vi kan vara många som delar på hyran, men å andra sidan ändå ha gott om plats när man är där och mekar. Flera, som har två hojar, hyr dock dubbla eller 1,5 plats.

/J

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back