Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilken sida om Nobel bor du på/vill du ha hojen?Jimbo skrev:Tjena! Jag skulle vilja hyra garageplats i Malmö för min MC, gärna runt Nobeltorget. Kanske kan jag dela med någon!? Visste inte om jag skull lägga in detta under köpesannonserna eller här, hoppas ingen misstycker!?
MVH
110 kr/månad pröjsar jagMcRae skrev:Ring MKB också.
Jag har min i ett MKB hus jag ej bor i. Billigt också! typ 480:- i kvartalet (jag delar en bilplats med en annan)
Tjena! Tack för tipset, jag vill gärna ha den ungefär där du har din. Jag kollar!Dangerous Dave skrev:Vilken sida om Nobel bor du på/vill du ha hojen?
Jag har min i garaget på Båstadsgatan, och jag bor inte ens i den föreningen. Ta kontakt med HSB (dom har sitt kontor i hörnet vid Båstadsgatan, precis efter Taxi Skåne och runt kröken.)
Finns ett telenummer där på dörren man kan ringa, och jag tror dom har fler platser till MC. tyvärr har dom "kundkontakt" varannan Måndag jämn vecka om jag inte minns fel.
Prova duger.![]()
Blev det i samma garage eller?Jimbo skrev:Tjena! Tack för tipset, jag vill gärna ha den ungefär där du har din. Jag kollar!
Nej, har inte hunnit kolla där du sa. Detta ligger på Sorgenfrivägen. Jag hade hellre haft min där du har din dock! Är det jämn måndag idag?Dangerous Dave skrev:Blev det i samma garage eller?
Ojämn Måndag idag.Jimbo skrev:Nej, har inte hunnit kolla där du sa. Detta ligger på Sorgenfrivägen. Jag hade hellre haft min där du har din dock! Är det jämn måndag idag?
Det är sant, Jag tackar!Dangerous Dave skrev:Ojämn Måndag idag.
Men stick ner och kolla...
Om inte annat kan du kolla telenumret som finns på dörren och ringa och fråga.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |