Garageplats sökes i Mälarhöjden

andreasp

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
Yamaha FZ6-N ABS -07
Tjo! söker garageplats i Mälarhöjden nu på hösten.
Är det någon som har en plats till övers eller känner någon?

Måste ju ha det för att få ha 30års försäkring hos bilsportmc... :mad:
"När mc:n finns på hemorten ska den nattetid förvaras i låst utrymme t ex garage, förråd eller källare (utrymmet ska ha fyra väggar, tak och låst dörr)."

Känns inte helt ok att behöva ha den stående på gatan och betala lika mycket för halv som helförsäkring skulle kostat :(

Kolla hos nya Shurgard vid Fruängen,där gamla Gyllene Ratten låg.
www.shurgard.se ibland har dom bra höst/vinterbjudanden.

Coolers, jag skickar ett mail och kollar med dem, tror jag vet vilket du menar, ligger dock lite off för mig som bor ganska nära Mälaren :/
Sen vet jag inte riktigt om man får använda dem som garage, tror jag såg något om det i avtalet när jag hyrde sist av dem :va

Q-park ska visst bygga garage i berget nere vid vattnet, men de ska inte vara klart förens i vinter :/

Coolers, jag skickar ett mail och kollar med dem, tror jag vet vilket du menar, ligger dock lite off för mig som bor ganska nära Mälaren :/
Sen vet jag inte riktigt om man får använda dem som garage, tror jag såg något om det i avtalet när jag hyrde sist av dem :va

Q-park ska visst bygga garage i berget nere vid vattnet, men de ska inte vara klart förens i vinter :/

Fick bli shureguard. Att tänka på till nästa år är ju att de har förråd som man har tillgång till utifrån, de är större så man får in typ 3-4 hojar i dem... Om någon mer har problem med garageplats dvs.. skicka ett PM eller svara här isf.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT