Garageplats sökes i Bromma.

Hej sätter ut en annons åt en bekant.

Garageplats Vällingby/Grimsta UTHYRT!!!!
 
Last edited:
joe hill skrev:
2481786 Hej sätter ut en annons åt en bekant.

Garageplats Vällingby/Grimsta

Enkelbilsgarage med värme och vatten. Arbetsbänk med skruvstycke och hyllor. Ev tillgång till tryckluft och högtryckstvätt ( i garaget brevid). Lämpligt för hojåkare. Dock inget mek sena kvällar och nätter.
Referenser krävs.

Rune 0708/443350
Lär ju vara svindyrt om man inte ens vågar nämna hyran i "annonsen". :)
 
eru så snål att du int kan lyfta luren o fråga? e ju inte ja som hyr ut men det är en shysst farbror som gör det så det gäller absolut inget överpris. men visst gnälla e ju gratis...
 
Last edited:
joe hill skrev:
2481834 eru så snål att du int kan lyfta luren o fråga?
Nä, jag har redan ett garage... billigt dessutom. :tungan

joe hill skrev:
2481834 men visst gnälla e ju gratis...
Ringde å kollade bara för det... :D

Mer än dubbelt så dyrt som mitt var det iallafall. (samma storlek)

Men ni hittar säkert nån som slår till, det är ju ont om garage numer.
 
Last edited:
War-psycho skrev:
2481839 Nä, jag har redan ett garage... billigt dessutom. :tungan

Ringde å kollade bara för det... :D

Mer än dubbelt så dyrt som mitt var det iallafall. (samma storlek)

Men ni hittar säkert nån som slår till, det är ju ont om garage numer.

Vad betalar du för ditt? Om du inte vill säga vad gubben ville ha :)
 
Bra att du ringde WAR-psyco:tummenupp
Kul att kolla på era nick och boplatser snart dyker nog screaming eagle upp med en huey som fordon:yoparty
 
Airborne skrev:
2482581 Vad betalar du för ditt? Om du inte vill säga vad gubben ville ha :)
För att stilla allas nyfikenhet då. :tungan

Han vill ha 1200:-/mån (ett enbilsgarage på 14kvm i en förort)

OBS! Priset är väl kanske inte nåt överpris iofs, tycker bara det är en intressant iaktagelse att man inte vill skriva pris/hyra i sina annonser.
Varför vill man inte berätta vad det kostar?
(Man berättar ju en massa andra saker utom det viktigaste för spekulanterna.)
Jaja, nog om det.:wiggle


joe hill skrev:
2482621 Bra att du ringde WAR-psyco:tummenupp
Kul att kolla på era nick och boplatser snart dyker nog screaming eagle upp med en huey som fordon:yoparty
Moahaha :D

PS: Din hoj = "ja" ??? ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top