Garageplats nära Odinsplatsen sökes

Det beror väl på. Är det ett mindre garage som tillhör en bostadsrättsförening där alla känner vilka de andra är, så är det ju ett rätt sjysst ställe att ha hojen. Dessutom kommer man undan väder och vind.

Jo det är ju det..slippa ha den ute i regnet.. vi kan ju dela en plats isåfall.

sem har vi här vid samskolan. skall snacka med en lackkonserveringsfirman som ligger här imorgon

Last edited:
Jo det är ju det..slippa ha den ute i regnet.. vi kan ju dela en plats isåfall.

Ska först försöka lösa en plats i garaget under mitt eget hus (blir bekvämare så), men om jag inte får tag i något så är jag på. Om man delar på en ruta som ligger i ena änden av en rad så kan man ju faktiskt vara tre hojar på samma ruta, och då blir det riktigt billigt.

bara uppdatera. har ringt lite människor och gått omkring och frågat i området men alla har varit på semester. dem kommer tillbaka nästa måndag .
så då skall jag ringa 4 olika intressanta företag .

bara uppdatera. har ringt lite människor och gått omkring och frågat i området men alla har varit på semester. dem kommer tillbaka nästa måndag .
så då skall jag ringa 4 olika intressanta företag .

Är det din gråa gixxer som har stått på mc parkering på odinsplatsen de senaste dagarna?

Är det din gråa gixxer som har stått på mc parkering på odinsplatsen de senaste dagarna?

nope den blåvita som smög in bakom husen en dag när du kom farande i slutet av friggagatan vid busshållplatsen och rödljusen .du vände dig om när du såg mig ..

är rätt fantastiskt att både den gråa gixxern och gråa r1 får stå ifred där . samma den thunder acen som står vid busshållplatsen .. att ingen försökt sno eller hoppat på dem. mycket idioter i omlopp där fast oxå mycket vanligt folk i rörelse plus polishuset gör nog sitt .

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...