Garageplats nära Odinsplatsen sökes

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Nu måste jag få tag i en garageplats för min hoj rätt så omgående.

Ngn mupp till granne har tydligen klagat till hyresvärden att det står hojar inne på innergården och att detta tydligen ska vara en brandrisk :va, så nu får vi inte stå där längre...

Alla tips är varmt välkomna! :tummenupp

det var inte roligt att höra.... bor också där ju. har min moppe på innegården också, har min andra moppe ute mitt emot vågmästareplatsen i garage du kan nog gå in och kolla med han som har dem kasnke finns nått ledigt:tummenupp

det var inte roligt att höra.... bor också där ju. har min moppe på innegården också, har min andra moppe ute mitt emot vågmästareplatsen i garage du kan nog gå in och kolla med han som har dem kasnke finns nått ledigt:tummenupp

Vågmästarplatsen känns lite långt bort men om jag inte hittar ngt annat så får det funka.

Tack för tipset! :tummenupp

Är det ett garage du söker eller räcker det med en innergård? Jag bor ju på Alströmergatan och vi får ha våra hojar på gården. Det står alltid ett par stycken där. Det är bara att jag ger dig koden till porten i så fall så kan ju du ha din hoj där också.

varse god.... så det är därför jag sett dig typ varannan dag ifrån balkongen haha springer ut på den så fort jag hör moppe ljud:yoparty

Konstigt att jag inte sett dig :va

Brukar faktiskt också springa ut på balkongen när jag hör hojljud :)

Är det ett garage du söker eller räcker det med en innergård? Jag bor ju på Alströmergatan och vi får ha våra hojar på gården. Det står alltid ett par stycken där. Det är bara att jag ger dig koden till porten i så fall så kan ju du ha din hoj där också.

Perfekt :tummenupp

Vill bara ha hojen i närheten

Slå gärna en pling 0704998188

Last edited:
vi kankse skulle kolla efter nåt mer serisöt garage i närheten.. jag och ari81 bor oxå i samma kvarter och söker garage. vet att det finns /funnits garage i byggnaden där däckverkstan ligger ut mot leden där dem bygger vid vagnhallarna ..är vi fler kan man ju ta något dyrare.

vi kankse skulle kolla efter nåt mer serisöt garage i närheten.. jag och ari81 bor oxå i samma kvarter och söker garage. vet att det finns /funnits garage i byggnaden där däckverkstan ligger ut mot leden där dem bygger vid vagnhallarna ..är vi fler kan man ju ta något dyrare.

Jag hade min hoj i garaget under huset innan, men jag hyrde bara en ruta i andra hand, och ägaren behövde den själv efter ett tag så jag skulle också behöva ett ställe där man kan låsa in hojen. Man kanske kan snacka med HD, Axess eller Bullfighter och se om dom har nåt lättillgängligt utrymme att hyra ut.

Jag hade min hoj i garaget under huset innan, men jag hyrde bara en ruta i andra hand, och ägaren behövde den själv efter ett tag så jag skulle också behöva ett ställe där man kan låsa in hojen. Man kanske kan snacka med HD, Axess eller Bullfighter och se om dom har nåt lättillgängligt utrymme att hyra ut.

En underbar variant hade ju varit om man kunde ha en liten meklokal också...

ja det hade varit grymt. för behöver oxå lite mek möjligheter. slippa åka till föräldrarna och höra farsans gnäll om lite 5-56 på hans garage golv..

Jag har en parkeringsruta i delat garage på Baldersgatan, om nån e intresserad av att dela på rutan (2 hojar får plats) så hör av er, detaljer tas via PM.

Mvh

men det finns väl fler tomma platser där i det garaget. vem ringer man glooie.

fast nästan bättre på gatan än i flerbils garage. har bara dåliga erfarenheter av flerbils garage.

men det finns väl fler tomma platser där i det garaget. vem ringer man glooie.

fast nästan bättre på gatan än i flerbils garage. har bara dåliga erfarenheter av flerbils garage.

Det beror väl på. Är det ett mindre garage som tillhör en bostadsrättsförening där alla känner vilka de andra är, så är det ju ett rätt sjysst ställe att ha hojen. Dessutom kommer man undan väder och vind.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8