Garageplats Karlskrona

fresv23

Thumpie
Gick med
3 Jan 2008
Hoj
2006, Husaberg FS 650e
Tänkte kolla om det finns någon som vet om eller har någon garageplats i Karlskrona (gärna med mekmöjligheter) tillgänglig att hyra in sig på. Kör Husa så jag tar inte så stor plats.

tacksam för all hjälp.

Vet tyvärr inte om nån inne i staun. Men fråga i Karlskrona tråden som "vi" har här; Karlskrona

Jag har för tillfället en plats i ett flerbilsgarage MEN den kan redan vara bortlovad, hon har inte kollat på platsen ännu....

Kan återkomma med svar om det skulle vara intressant.

Dock är det intressant med fler som åker Husa, tror nästan jag vat ensam om det förra året och till detta året så är vi då i alla fall tre då hon som ska kolla på platsen även kör Husa :tummenupp

Vore finfint.

Trodde också jag var ganska ensam här:) Köpte min i höstas och har den hos föräldrarna nu vilket inte är så populärt. Har dock hört rykten bland KTMåkare att där ska finnas en blågul demon någonstans.

Är som sagt intresserad så hör gärna av dig.
Om inte annat så syns vi på vägarna.

f.

Jag har för tillfället en plats i ett flerbilsgarage MEN den kan redan vara bortlovad, hon har inte kollat på platsen ännu....

Kan återkomma med svar om det skulle vara intressant.

Dock är det intressant med fler som åker Husa, tror nästan jag vat ensam om det förra året och till detta året så är vi då i alla fall tre då hon som ska kolla på platsen även kör Husa :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti