Garageplats i Malmö?

ilstallione

Be happy!
Gick med
11 Mar 2006
Hoj
GSXR 750 1996
Garageplats/nattförvaring i Malmö?

Någon som vet om en garageplats/nattförvaring för MC att hyra i Malmö?
Behöver inte vara så att det går att skruva med hojen, enbart nattförvaring räcker bra.
Snälla hjälp mig, får jag inte tag i garage blir det ingen hoj i år. Folksam gillade inte att jag skulle ha den ute :)

Last edited:
Jag hade min på shurgard Lundavägen när jag bodde i malmö. De har ett videoövervakat parkeringsgarage ovanpå förrådsutrymmena. Kostade 350 pix/mån.
/B)
ilstallione skrev:
2079155 Någon som vet om en garageplats/nattförvaring för MC att hyra i Malmö?
Behöver inte vara så att det går att skruva med hojen, enbart nattförvaring räcker bra.
Snälla hjälp mig, får jag inte tag i garage blir det ingen hoj i år. Folksam gillade inte att jag skulle ha den ute :)

BMS skrev:
2079706 Jag hade min på shurgard Lundavägen när jag bodde i malmö. De har ett videoövervakat parkeringsgarage ovanpå förrådsutrymmena. Kostade 350 pix/mån.
/B)

Låter som ett intressant alternativ, får kika inom dem och höra. Hade dock föredragit att dela vanligt garage.

BMS skrev:
2079706 Jag hade min på shurgard Lundavägen när jag bodde i malmö. De har ett videoövervakat parkeringsgarage ovanpå förrådsutrymmena. Kostade 350 pix/mån.
/B)

Kostar 400 bagis/mån nu.
Men de har aldrig haft inbrott så har man håriga kewlor så kan manköra på en trafikförklotning.

Jävligt bökigt att ha hojen där ute förstås. Tar ju bort rätt mycket av spontaniteten om man måste ta bil eller buss till garaget varje gång man vill åka hoj. Det vet du förstås redan...

Zee skrev:
2081148 Kostar 400 bagis/mån nu.
Men de har aldrig haft inbrott så har man håriga kewlor så kan manköra på en trafikförklotning.

Pratade med Folksam igår och det är endast på hemadressen som jag måste ha hojen inlåst. Om jag ställde den någon annanstans i stan var det lugnt med två lås. Får väl ställa den hos grannen...

Coola Ola skrev:
2081157 Jävligt bökigt att ha hojen där ute förstås. Tar ju bort rätt mycket av spontaniteten om man måste ta bil eller buss till garaget varje gång man vill åka hoj. Det vet du förstås redan...

Jo det dödar ju känslan lite. Missade en hojplats under Cura/Konsum Erikslust nyss som kostade 280kr/mån. Gah!!

*/ ?>
Back