Garageplats i Årsta

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Förmedlar en kontakt på mitt gamla garage som jag ej behöver längre. Lovade tanten som jag har hyrt av att se om jag kunde finna en ny gäst. Ligger vid Sköntorpsvägen i höjd med Årsta skola. Har haft mina cyklar där i ca 2 år utan något problem. Delas med 3 andra bil-platser. Platsen du får är lång-smal, och man får plats med 2 hojar. Kostnad ca 400:-/månad.
PMa för mer info.
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Jag tycker Dr Pepper ska ta den där platsen så kan jag hyra hans nuvarande plats av Kakan, win win! :hördu
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Jag tycker Dr Pepper ska ta den där platsen så kan jag hyra hans nuvarande plats av Kakan, win win! :hördu

Hehe! Ja platsen är iof närmare hemma, helt klart. Men platsen jag har i garaget är gratis! :) Min kära mor bor där och jag delar hennes ruta, så den blir nog inte "ledig" om/när jag får garage hemma. Delar alltså inte ruta med Kakan. Vill dock helst ta garaget i huset så jag får en kostnad för garage (1 ruta för bil och mc). Annars blir det attans dyrt med parkeringen...
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hehe! Ja platsen är iof närmare hemma, helt klart. Men platsen jag har i garaget är gratis! :) Min kära mor bor där och jag delar hennes ruta, så den blir nog inte "ledig" om/när jag får garage hemma. Delar alltså inte ruta med Kakan. Vill dock helst ta garaget i huset så jag får en kostnad för garage (1 ruta för bil och mc). Annars blir det attans dyrt med parkeringen...

:D Nä vi bor inte på samma ruta bara samma garage, Men under denna vecka så blir de en hoj mindre på min plats :) får se om jag säger till för de verkar finnas intresse :) av mc plats ;)
 

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Någon annan som har tips på garageplatser i Årsta?
 

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Söker fortfarande garageplats i Årsta. Jag behöver inte mekmöjlighet utan bara nattförvaring. Någon som har något tips?
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
O jag söker ff garage m meck/tvättmöjligheter runt Hägersten/Telefonplan/Gröndal! :rolleyes:
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top