Garageplats hyfsat nära Upplandsgatan/Vasastan?

Phorpher

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2003
Hoj
Ducati Monster 796 2011
Hallå!

Jag är på väg från Västerås till Sthlm och skulle behöva en plats för min pärla. Någon som har ett garage ståendes eller har tips på var jag kan vända mig? Jag kan tänka mig att dela garage om det är möjligt att ha egen nyckel.

Det behöver inte vara jättenära Upplandsgatan men med gång/kort cykelavstånd (helst inom Vasastan.)

Kolla på garageplatsen.se.
Där kan du ange en adress och hur långt du är villig att gå samt om det är bil eller mc och om det är garage eller bara en parkering du vill ha.

Söker du på Upplandsgatan och väljer 600 meter som maximalt avstånd så kommer det upp en träff på frejgatan.
1250 spänn för att ställa hojen i ett garage är förvisso ganska dyrt tycker jag men det är nog så det kostar i innerstan misstänker jag.

Om inte annat så är det ju i alla fall någonstans att ställa pärlan i väntan på att man kanske hittar något ännu bättre.

Tja, bor och har garage på luntmakargata/rådmansgatan där du kanske kan få ner bågen :)

Om du kör fast så har vi ett hojgarage vid St Eriksplan.
Många medlemmar härifrån.
Dock är det fullt för stunden. Men om det inte löser sig så kan jag PM:a dig numret till Tommy, som håller i vårt garage.

Tja, bor och har garage på luntmakargata/rådmansgatan där du kanske kan få ner bågen :)

Östermalm? ;)

Last edited:
Steffo: Tack för tipset om sidan! Jag ska hålla koll via den.

Gingan: Jag ska kolla runt lite först i min förening och se om någon har plats för en MC på deras bilplats. Tack för erbjudandet!

Jörgen: Jag såg den andra tråden för någon dag sedan och blev rejält sugen. Det vore klockrent med en plats så man kan tvätta och kan ju vara kul att träffa andra likasinnade (inte så många MC-bekanta i sthlm). Hyfsat nära (rakt genom Vasaparken) och bra pris! Jag är definitivt intresserad om/när det finns plats.

Garaget som du har, går det att meka där? Har garage på tulegatan dock bara uppställning, dåligt ljus och man vill gärna inte lämna några delar liggandes bredvid hojen..

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti