Garageplats Globen/Gullmarsplan

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Då flickvännen köpt lägenhet och ska flytta i maj undrar jag om det är någon här som har/vet om någon garageplats? Vore bra ifall den fanns någonstans i närheten av Globen/Gullmarsplan. Kommer med stor sannolikhet att bli två hojar som behöver få plats (är svårt att bo 30 mil ifrån henne...)! Vet att det säkerligen är ont om dessa utrymmen, men man kan ju hoppas :)

2845152 Då flickvännen köpt lägenhet och ska flytta i maj undrar jag om det är någon här som har/vet om någon garageplats? Vore bra ifall den fanns någonstans i närheten av Globen/Gullmarsplan. Kommer med stor sannolikhet att bli två hojar som behöver få plats (är svårt att bo 30 mil ifrån henne...)! Vet att det säkerligen är ont om dessa utrymmen, men man kan ju hoppas :)

Från tjejen eller hojjen? :va

Från tjejen eller hojjen? :va

Hade en föraning om att någon skulle fråga :) Det är tjejen jag saknar även om hennes hoj har varit kul att köra på nu när jag varit utan sen i höstas. Men på måndag hämtar jag min nya (hoj), så då blir det BARA tjejen jag kommer att sakna!

Tusen tack för tipset Miks!!!!!! :Bugar Nu har det löst sig med parkering för tjejens hoj samt att även min hoj verkar kunna få plats på samma ställe :) Ska bara få hit min också, men det blir en senare fråga.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back