Garageplats erbjudes/sökes/efterlyses - Enbart annonser!

Söker bra mekplats. Gärna med tillgång till vatten mm. Går bra i hela Göteborg men södra gbg och kungsbacka är ett plus.

Garageplats sökes i Örgryte/Jakobsdal. Att dela med andra är inga problem!

PM:a mig om du känner till något.
Tackar!

Garageplats i Kållered uthyres !!
Uthyres en garageplats i tolv månader med möjlighet till förlängning!
Garaget delas av fem Goa cross/enduro killar!
Garageplatsen är tillgänglig fr.o.m. 1 maj!

Vid intresse maila mig! krantz_jimmy@hotmail.com

Garageplats/parkering sökes

Söker någon stans att parkera hojen runt Johannebergsområdet

// Fredrik

Garage vid danskavägen finns att hyra delas med mig och en arbetskollega . finns vatten och larm hålles på att installeras .

pm:a för mer info

Hej!

Söker med ljus och lykta efter en tillfällig förvaringsplats till min MC. Den står just nu på annan ort och jag skall transportera den till Gbg/Mölndal under morgondagen. Skall lämnas in på service nästa vecka i Allingsås. Jag undrar därför om det är någon här inne som bor i Mölndal (gärna nära Åby) som kan tänka sig att få plats med en MC i sitt garage i ca 1 veckas tid? Givetvis mot betalning..

mvh
M.

Hej!

Söker med ljus och lykta efter en tillfällig förvaringsplats till min MC. Den står just nu på annan ort och jag skall transportera den till Gbg/Mölndal under morgondagen. Skall lämnas in på service nästa vecka i Allingsås. Jag undrar därför om det är någon här inne som bor i Mölndal (gärna nära Åby) som kan tänka sig att få plats med en MC i sitt garage i ca 1 veckas tid? Givetvis mot betalning..

mvh
M.

Om det inte löser sig så har jag nog en plats i Sisjön om det går bra. Kan inte ge ut nycklar eller dylikt så det är ren förvaring isf.

Tja såg att du kanse har en plats över i ditt garage jag hyr gärna en plats om du nu har kvar den ? mvh emanuel (bor vid redbergsplatsen)

Hej!
Jag har precis köpt min första motorcykel:banana och är i behov av en garageplats i eller i närheten av mölnlycke.
Hör gärna av er!

Mvh Johanna

Garage plats!

Hej det finns möjligtvis inte någon som har en ledig garage plats i Göteborg? Helst på Hisingen! Börjar bli panik nu :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT