Garageplats erbjudes/sökes/efterlyses - Enbart annonser!

Söker en hojplats i Strömmensberg. ska snart flytta dit. hade varit trevligt om man slapp ha hojen ute :/
Pm:a mig :)

Hej, letar efter en garageplats i Göteborg, ska köpa hoj inom det närmaste, men måste ha någonstans att ställa den först. Delar gärna med någon. Bor vid eriksberg. Hör av er om ni har eller vet något ��

PM:a el sms 0707413051
Tack Jenny

Har plats för en hoj i garaget i Hisingen vid toleredskyrkan. Finns el och belysning men inte så mycket plats för att meka. Du får egen nyckel och tillgång 24 h. PM:a vid intresse.

Söker garageplats för min kotte i Bräcke, Hisingen (nära kyrkbytorget). Inga större krav förutom tak och väggar. smsa 0704164059

Har en Mc Plats i Masthugget som står ledig för någon som har goda avsikter och som vill ha en billig varmgarageplats i ett låst rum i centrala Göteborg.
Garaget ligger på Fjällgatan.
Jag ser helst att den som hyr tänker ha platsen i åtminstone två år, helst längre.
Messa mig eller skriv nedan om du är intresserad
Hyran är på 325:-

Söker Mc plats undertak eller inomhus runtomkring munkebäck/kaggeled/vidkärr. Jag har inget mekbehov utan behöver bara en plats att stå på. Kan tänka mig att betala 3-400 kr beroende på typ av plats. maila helst till barmastare@gmail.com då jag inte alltid kollar min SH forumkonto.

Jag söker garage plats för Mc i Åby, så nära Fullblodsgatan som möjligt. Jag har inget emot att dela.

Söker garageplats för min MC i närheten av rambergsvallen eller wieselgrensplatsen. Har inget emot att dela.

Söker också garage nära rambergsvallen eller wieselgrensplatsen. Kan dela.

Last edited:
Tja!

Då har föreningen bestämt sig för att sluta hyra ut mcplatser.
Jag söker med ljus och lykta efter en plats (2 om det finns), i redbergsplatsen, olskroken, lunden, örgryte, munkebäck. Det mesta av intresse. 2 skötsamma pojkar som behöver ställa våra supermotos någonstans.

Några förslag?

Är det någon som är intresserad av garageplats i Örgryte?
Vi delar i så fall 3-4 personer på en privat plats i ett bostadshus. Inga andra får tillträde. Idagsläget är det jag och en till, men det kostar totalt 1200kr/månad så 1-2 personer till hade varit perfekt!

SÖKER garageplats i närheten av Eriksberg/Sannegården eller däromkring. Inga speciella krav mer än att det är lås. Hör av dig om du har något ledigt eller vet någon som har! :)

Jag kanske har ett garage i Åby, plats för 1-3 hojar utan att knö. skicka pm för mer info vid intresse.

Vet med säkerhet att en "lokal" som kan vara ledig efter den 1/7 ledig på ca 17-20 kvm för strax över 1000-1500kr.
Ev. Så är jag oxå intresserad av att dela på det med en eller två andra. Finns i Bellevue.
Kanske det kan va intressant?

Jag söker eget eller delat garage i Stockholm (Västertorp, Hägersten, Telefonplan) för att kunna använda hojen dagligen. Omgående. Korttid går också bra, har ett annat garage som kan användas på vintern, önskar bara ha hojen lite närmare :)

Sökes uppställningsplats för släpkärra. Typ stora modellen som finns att hyra på bensin mackar med kåpa. höjd 270 cm bred ca 213 cm.
I gbg eller i närheten.
Impuls köp som är omöjlig att ha ståendes på gatan i stan :-(
PM-a gärna om ni har något eller kanske förslag på uppställningsplatser.
// Tomas

Hej hej!

Letar efter garage till min nyinköpta ögonsten.
Hisingen är att föredra, men Stor-Göteborg funkar absolut.

Inget krav med att meka, enda önskemålet är egen nyckel.

Börjar bli lite bråttom, tacksam för snabba svar.

Skicka PM eller maila: mattias.k.svensson@gmail.com

:hihi

Nyheter
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE