Garageplats erbjudes/sökes/efterlyses - Enbart annonser!

Söker en hojplats i Strömmensberg. ska snart flytta dit. hade varit trevligt om man slapp ha hojen ute :/
Pm:a mig :)

Hej, letar efter en garageplats i Göteborg, ska köpa hoj inom det närmaste, men måste ha någonstans att ställa den först. Delar gärna med någon. Bor vid eriksberg. Hör av er om ni har eller vet något ��

PM:a el sms 0707413051
Tack Jenny

Har plats för en hoj i garaget i Hisingen vid toleredskyrkan. Finns el och belysning men inte så mycket plats för att meka. Du får egen nyckel och tillgång 24 h. PM:a vid intresse.

Söker garageplats för min kotte i Bräcke, Hisingen (nära kyrkbytorget). Inga större krav förutom tak och väggar. smsa 0704164059

Har en Mc Plats i Masthugget som står ledig för någon som har goda avsikter och som vill ha en billig varmgarageplats i ett låst rum i centrala Göteborg.
Garaget ligger på Fjällgatan.
Jag ser helst att den som hyr tänker ha platsen i åtminstone två år, helst längre.
Messa mig eller skriv nedan om du är intresserad
Hyran är på 325:-

Söker Mc plats undertak eller inomhus runtomkring munkebäck/kaggeled/vidkärr. Jag har inget mekbehov utan behöver bara en plats att stå på. Kan tänka mig att betala 3-400 kr beroende på typ av plats. maila helst till barmastare@gmail.com då jag inte alltid kollar min SH forumkonto.

Jag söker garage plats för Mc i Åby, så nära Fullblodsgatan som möjligt. Jag har inget emot att dela.

Söker garageplats för min MC i närheten av rambergsvallen eller wieselgrensplatsen. Har inget emot att dela.

Söker också garage nära rambergsvallen eller wieselgrensplatsen. Kan dela.

Last edited:
Tja!

Då har föreningen bestämt sig för att sluta hyra ut mcplatser.
Jag söker med ljus och lykta efter en plats (2 om det finns), i redbergsplatsen, olskroken, lunden, örgryte, munkebäck. Det mesta av intresse. 2 skötsamma pojkar som behöver ställa våra supermotos någonstans.

Några förslag?

Är det någon som är intresserad av garageplats i Örgryte?
Vi delar i så fall 3-4 personer på en privat plats i ett bostadshus. Inga andra får tillträde. Idagsläget är det jag och en till, men det kostar totalt 1200kr/månad så 1-2 personer till hade varit perfekt!

SÖKER garageplats i närheten av Eriksberg/Sannegården eller däromkring. Inga speciella krav mer än att det är lås. Hör av dig om du har något ledigt eller vet någon som har! :)

Jag kanske har ett garage i Åby, plats för 1-3 hojar utan att knö. skicka pm för mer info vid intresse.

Vet med säkerhet att en "lokal" som kan vara ledig efter den 1/7 ledig på ca 17-20 kvm för strax över 1000-1500kr.
Ev. Så är jag oxå intresserad av att dela på det med en eller två andra. Finns i Bellevue.
Kanske det kan va intressant?

Jag söker eget eller delat garage i Stockholm (Västertorp, Hägersten, Telefonplan) för att kunna använda hojen dagligen. Omgående. Korttid går också bra, har ett annat garage som kan användas på vintern, önskar bara ha hojen lite närmare :)

Sökes uppställningsplats för släpkärra. Typ stora modellen som finns att hyra på bensin mackar med kåpa. höjd 270 cm bred ca 213 cm.
I gbg eller i närheten.
Impuls köp som är omöjlig att ha ståendes på gatan i stan :-(
PM-a gärna om ni har något eller kanske förslag på uppställningsplatser.
// Tomas

Hej hej!

Letar efter garage till min nyinköpta ögonsten.
Hisingen är att föredra, men Stor-Göteborg funkar absolut.

Inget krav med att meka, enda önskemålet är egen nyckel.

Börjar bli lite bråttom, tacksam för snabba svar.

Skicka PM eller maila: mattias.k.svensson@gmail.com

:hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP