Garageinredning...

Köp billiga skivor på Biltema och bygg arbetsbänken med rejäla ben. Ha även en hylla under för att förvara backar med udda prylar. Bygg även med mellanliggare för att det ska bli stumt och mysigt.
Jag byggde även min arbetsbänk i vinkel så jag har en liten del som endast e till för lite finlir osv.
Sen är det aldrig fel att skapa en liten del med en kraftig plåtskiva för dom lite mer våldsamma momenten.
Bra belysning är A och O.

Jag köpte begagnat kök på byggåtervinningen, för några hundringar samt den billigaste bänkskivan från byggfirman, svetsade underreden skruvade fast i väggen. Resten av avlastningsytorna och verktygen har jag på hjul, så att man kan möblera om efter smak och utrymme:)

Det där va förbenat sjysst! Så ska jag också göra. :tummenupp

Fram med pinnsvetsen och gör det ordentligt på en gång. Vi fixade en 2.8x1.8m 10mm plåt till bordsskiva, järnvägsspår som ben och ordentligt med stålprofiler för att styva upp det hela och göra en ordentligt stor hylla under.

Bordet tål det mesta... :D

Dom frekCaste garagen har alltid svarvit-rutiga golv. Det har jag sett på tv.

Glöm aldrig det!

OM jag skulle bygga garage nu så skulle jag försöka göra två delar som man kan stänga mellan för att kunna ha en del för mer finmekaniska övningar där man vill ha kliniskt rent och snyggt samt en större yttre del där man kan gör skitigare saker som svetsa, byta vinterdäck etc. Det kräver ju dock mer plats.

Det här är en ganska cool... typ grov vädertålig "tapet" som man tapetserar på garageporten.

http://www.style-your-garage.com/

1.jpg

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!