sweden123
sweden123
- Gick med
- 22 Aug 2003
- Hoj
- 750 es special med 1186 r motor,Isr.Marvic etc..Byggd och ägd av grottis innan jag pga omständigheter fick ta över.Samt en 84 1100+ Katana som fått nytt hjärta nu;)
Tjena bor i sundsbruk och blev inatt utsatt för intrång i mitt garage.Ngn jävel har där tagit en gammal honda som jag skall fixa åt en tjej i klubben..Den hittades stående på trottoaren efter johannedalsvägen snyggt och prydligt uppställd på stödet med nyckel i.Övrigt som jag vid en hastig överblick kan se att dom snutit är en stor Denonförstärkare och min SHOEI hjälm med grälla färger och kolsvart visir.De har också passat på att ta min pioneer stereo ur min bmw som stod i garaget.Mitt garage står c:a 1,5 meter utanför husväggen så man undrar vad det är för idioter som törs sitta i en bil i ett garage så nära..Hade med glädje krossat knäna på de jävlarna med stora kofoten..om jag gått ut när jag hörde en duns inatt,men jag "myste" just då*l*
Om ngn hör eller sett ngt så tar jag tacksamt imot tips på min mobil 070-6077263.
Hela skiten e knepig för min Katana och min special Ef har de inte rört ej heller dyra maskiner etc.
Känns moppefuckon lång väg
Mvh Pär Lagerlund Bushmenriders
Om ngn hör eller sett ngt så tar jag tacksamt imot tips på min mobil 070-6077263.
Hela skiten e knepig för min Katana och min special Ef har de inte rört ej heller dyra maskiner etc.
Känns moppefuckon lång väg
Mvh Pär Lagerlund Bushmenriders
Last edited: