Garagefika

Tack för fikat och kul att se er andra där! Nicknames och ansikten faller inte riktigt på plats då man inte vet vem som är vem men det kommer fler tillfällen där man kan lära känna fler av er in real!

Tack för fika, najs roddat Pucken!

va fan... Hur sent var du där?
Jag missa ju dig... Jäkla människa... Nästa gång ska jag vara där hela fikat o spana i nått hörn så jag inte missar dig... *asg*

Tack alla för fikat...
Mycket kul att träffa masa kända och okända människor...

O Pucken.. vA i helsicke hade du i kaffet... Jag blev ju hela speedad... *asg*

Last edited:
va fan... Hur sent var du där?
Jag missa ju dig... Jäkla människa... Nästa gång ska jag vara där hela fikat o spana i nått hörn så jag inte missar dig... *asg*

Tack alla för fikat...
Mycket kul att träffa masa kända och okända människor...

O Pucken.. vA i helsicke hade du i kaffet... Jag blev ju hela speedad... *asg*

tack för kaffet kul att träffa lite folk sådär.. kan hålla med om kaffet men det var bra när man skulle köra ner till skåne igen :tummenupp

tack för kaffet kul att träffa lite folk sådär.. kan hålla med om kaffet men det var bra när man skulle köra ner till skåne igen :tummenupp

fy fan åker folk så långt för puckens tjackkaffe? kul att träffas :) ska in på din sida sen och ladda upp lite bilder på bygget :)

dom va ju slut juh. det va visst nån sånn där striiitfajtejkille som ätit upp dom:D

Haha jag käkade 2st så försökt inte med den där! men är det en ursäkt varför du smakade på hans andra bollar så kan jag gå med på det där och bara hänga med när de andra snackar om den saltade boll smakar upplevelsen :tungan

Haha jag käkade 2st så försökt inte med den där! men är det en ursäkt varför du smakade på hans andra bollar så kan jag gå med på det där och bara hänga med när de andra snackar om den saltade boll smakar upplevelsen :tungan

va gulligt av dig :rolleyes:

nä fan . nu ska jag sova. puckens kaffe är slut. trevligt att ses.. i'll be back. och då ska ja me till sveavägen också :tummenupp

Kul som fan att så många kom.
Personligen tänker jag klona mig till nästa gång, vill prata mer med många av er.

(nej fi fan, inte fler Puckar.........vad tänkte jag på)

Back