Garagefika

Det blir inge fika för oss idag :( Slutspurten på mekandet så man kan ta hojen upp näsa gång istället :tummenupp
Dock lite svårare att få med sig bakverk då.. :va (en rygga och så får man slåss om smulorna kanske :confused: ähh, det löser sig :))

Jag kommer i alla fall i dag för att glufsa i mig kanylbullar och negerbollar.

Jag är ingen sån där svikarkompis som först säger att jag ska komma för att sen hitta på en skitdålig ursäkt och bangar ur :7peta :7peta

Tjaaa, kanylbullar lär ju vara rätt ord för bakverken... :D

Det eller "tarmtömningsbullar" om hon blandat ner märkliga mediciner i degen. Den som vågar smaka, lär märka. :hihi

Jag kommer i alla fall i dag för att glufsa i mig kanylbullar och negerbollar.

Jag är ingen sån där svikarkompis som först säger att jag ska komma för att sen hitta på en skitdålig ursäkt och bangar ur :7peta :7peta

Bra skit !:tummenupp

Nu plingade det till i datorn hos Storebror! Den alltid hovrande sökordslistan fick träff och gjorde en frivolt! Lycka till med löpningen när grabbarna med latexhandskar kommer och vill "prata" med dej nu Puckis!

BTW: Har inte löst logistiken med kidsen än, så jag vet inte om det blir hoj ensam, eller bil med 2 tjejer, men planen är att kika förbi på en kaffe!
haha..denna tillställning få rman ju bara inte missa :yoparty

ÄÄÄÄ du e ju bara Pryo ännu !:arsele :D

ja och då måste hon ju öva...
Övning ger färdighet... Och när hon över kan hon ju göra fel och ta fel batong... Ja du.. inte lätt det där... Och blir det fel batong så kanske du skiner upp som en sol... :hihi

ja och då måste hon ju öva...
Övning ger färdighet... Och när hon över kan hon ju göra fel och ta fel batong... Ja du.. inte lätt det där... Och blir det fel batong så kanske du skiner upp som en sol... :hihi

Det är du som är försökskanin !:yoparty

:(

Hade planerat att komma förbi en sväng, men sitter tyvärr fortfarande kvar på jobbet... :( :huvet

Tack för idag, kul med lite nya ansikten! Såg flera rekryteringsbara själar till Rogaine MC också :hihi

Var riktigt skoj o träffa lite fler mc-folk.
Skall se till att komma över och kolla på cuttern när du fått dit den andra datorn Pucken... men nog skall vi få ordning på den. :tummenupp

Tack för idag, kul med lite nya ansikten! Såg flera rekryteringsbara själar till Rogaine MC också :hihi

Förstår inte alls vad du menar... :yoparty

Tack för fikat ikväll. hälsa mamsen att hon får rulla fler bollar nästa gång :tummenupp

Alexandra & masen

Tack för ikväll gott folk!:)

...hade det varit!:rolleyes: Tyvärr har det kommit annat jox ivägen som jag måste ta tag i, så jag missar tillställningen...:huvet

Hoppas Ni andra får det trevligt!:tummenupp

Du menar att du viker ner dig som vanligt?:7peta

Last edited:
Tackar för smaskig fika.
Lägger upp skrytbilder på dina lackverk inom någon dag, Larzon hoj vart det nog någon ok bild på.
*hångelvarning på fin RD350wYPeVääSs*

Last edited:
Back