Garagefika

Och jag hoppas kunna fylla hela garaget med tvåtaktsRÖK!!..ler

Fan det närmar sig...
gott med fika... :D

Perfekt ju, då kan du & Sportbike har race! Han har en FLY 125cc, tror jag, den ser ut som en sån iaf :hihi
Jag kommer på min svarta springare! :tummenupp Kan bli lite svårt att hinna från Arlanda innan ni fikat klart bara... den är garanterat Otrimmad! :D

Eller inte... :gnissla

Bifogat

• Moppen.jpg
    Moppen.jpg
    85.2 KB · Visningar: 39
Jag kommer på min svarta springare! :tummenupp Kan bli lite svårt att hinna från Arlanda innan ni fikat klart bara... den är garanterat Otrimmad! :D

Eller inte... :gnissla

Trim eller inte, den rullar ju iaf! Det är ju mer än vad man kan säga som Puckens Hor-Honda.. :cdevil

Ahhh... Du ska flyga, då kan det ju vara praktiskt att landa där. Du skulle ju kunna landa på bana 4...:D

Nu har jag ingen aning om ngt annat än att jag kliver av planet på terminal 4, ngn bana har jag noll koll på. Dessutom flyger jag inte själv imorgon, kvasten parkerade jag hemma igen i söndags. :tungan

Nu ska jag inte spamma sönder le pucks fina fikatråd.

Sorry Puck, men du vet att jag troligen inte hinner. Du får nog mycket kärlek ändå imorgon som jag förstår det. :krama

:huvet

Hade tänkt jag skulle lyxa till och bidra med fikat den här gången så jag handlade på mig en tjock blåbärstjofräsbullängd på vägen hem, som tur var så kom jag på mig själv och dubbelkollade kalendern på väg upp på essingen...

Satsar på nytt försök imorgon igen! :hihi

tjenare grabben!

Det blir middag imorgon så jag kan tyvärr inte komma och lysa upp tillvaron:rolleyes:

Tar moppen till jobbet en annan och dyker ner för att titta om det händer något!:tungan

Ha en trevlig kväll....

tjenare grabben!

Det blir middag imorgon så jag kan tyvärr inte komma och lysa upp tillvaron:rolleyes:

Tar moppen till jobbet en annan och dyker ner för att titta om det händer något!:tungan

Ha en trevlig kväll....

WTF nu när damen också har bakat kanylbullar !

Du e välkommen när som det passar.

Back