Garagefika !

Fullt upptagen med en French Hotdog och djupt oroad över vilken ände av Statoils tomt Fröken Guldfisk har parkerat tas självklart ingen notis om ett par patetiskt blinkade helljus från en äcklig grodätarbil. När fanskapet börjar tuta blir man ju tvungen att lyfta blicken och vad får man se, en "kärring" med armflax värdigt en Flight Deck Officer på hangarfartyget Nimitz. Hade du haft lite vassare urringning så hade jag självklart känt igen dina :tuttar som du gör reklam för, nu tog jag för givet att det var nån klimakteriekossa som gjorde misstaget att ha synpunkter på min Kaptensparkering. Möjligt att jag då yttrade något i stil med vad du beskrev :pannkyss
.

Touché...jag kan inte annat än applådera din comeback..även om du var tvungen att sitta o kolla på Seinfeld så du fick tid att planera lite :tungan
Klimakteriekossa aahahahahahaha jag garvar mig harmynt!

Tack pucken för en trevlig garagefika, och ett supertack till Nersey som skjutsade mig till tågstationen. Riktigt trevlig hade man det och härligt gäng det vart. Inte illa heller att man fick en massa tidningar från bomber av herrn (glömt namnet) Nä dyker lätt upp nästa gång om jag är välkommen :)

Jörgen, hojta till om du behöver skjuts nästa gång!
Tack för negerballarna och hojsnack!!

Men jag är grymt besviken.....
PRILLAN vart fan tog du vägen ?

Hmmmm.......ja vart tog jag vägen.........:confused:
Det blir inte alltid som man tänkt sig.......:rolleyes:
Hade var VERKLIGEN inplanerat, men dygnet borde ha fler timmar så man hinner med allt !!:huvet

Hoppas det blir nån mer gång............för ni verkar ju ha haft hur trevligt som helst.............:)

Ingen frukost idag...
FF mätt på allt fikabröd :D
Ni som tror att jag åt upp morotskakorna i bilen på väg hem är välkomna att kontrollringa! :6surkart ;)
ALLA var med hem!
Sådeså

Kul å se er alla nyllen :tummenupp

Last edited:
Jag vet, att inte pröjsa underhåll is a bitch !:D :D :D

Ja man trodde ju att kärringen (staten) skulle vara nöjd med dom
14 papp jag ger (av givmildhet, naturligtvis!) varje månad men icke!
Dom ville ha 2 papp till och hade åsikter om hastigheter... :confused:

:D

Tack för fikat, biisscchhhh!1!

Ja, fan vad han tjatar, vi behöver väl inte godkänna hans personliga utveckling? :va

Do it man, do it!
Grimt najs kväll som vanligt :tummenupp
Fille sa till d1ce och mig att han funderar på att "komma ut" nästa gång, skönt att han känner sån värme i gänget att han vågar ta det beslutet.

:va Jag vet inte vad ni yrar om gubbar. Jag ligger i hårdträning inför säsongen för att vara snyggare än vanligt i skinnstället. Något som man får på köpet är att jag kan komma ut genom dörren, oavsett om jag går rakt fram eller förflyttar mig sidledes. Om det är problem för er så bör ni göra något åt det. Med tanke på hur ni ser ut så bör ni tänka på att snart är våren här. Det är väl inte meningen att det blir Gore-tex och bad i vassen hela sommaren????:arsele :D

Tackar för god fika inkl välrullade bollar :)

Bifogat

• DSC_1145liten.JPG
    DSC_1145liten.JPG
    158.1 KB · Visningar: 91
  • DSC_1150liten.JPG
    DSC_1150liten.JPG
    160.8 KB · Visningar: 68
  • DSC_1154liten.JPG
    DSC_1154liten.JPG
    167.2 KB · Visningar: 66
  • DSC_1158liten.JPG
    DSC_1158liten.JPG
    150.5 KB · Visningar: 72
  • DSC_1160liten.JPG
    DSC_1160liten.JPG
    223.6 KB · Visningar: 60
  • DSC_1162liten.JPG
    DSC_1162liten.JPG
    236.2 KB · Visningar: 73
Men tack för dom bilderna !:mad:

Hojen ser bra ut....:tummenupp

Btw vilken jävla chefskamera du har !

Trodde du var inne på den obefintliga rökan !

Och hojens röka ska ner lite

Ja bah skojja! Ungefär som att det finns uppenbarligen både tank och kuts och tvekade jag över att någon av dem fanns men inte nämnde häcken, så borde den ha varit gigantisk .. men det förstog ju inte du!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra