Garagefika !

Nä nä nä. Jag ska åka bil.
Skaru mä elle???
:tungan :tungan :tungan

FIKA SATAN!!!

Drar om 10 min, fångar upp Nursey The Goldfish nånstans så hon inte kör vilse........som hon brukar :fakta

Dagens aasgarv uppstod när jag skulle möta Kapitän på macken i Solna. Såg gubbfan smyga ut med en korv i handen (inte Bamsefar för engångs skull ;)) och körde fram min bil till hans bil precis som han sätter sig i sin.

Blinkar med heljusen för att visa att jag är där och han behöver inte ringa för att hitta mig.

När man kommer upp i kaptens ålder så ser man inte så bra..så att det står en Renault och tokblinkar med helljusen 2 meter bort bekom inte vår käre båtluffare. Därför tar jag till tutan lite lätt samtidigt som jag blinkar igen.

Han står lite halvfult med sin bil och tror att det är någon som tjaffsar med honom över hur han står. Han tittar inte på mig..medvetet..har korven i munnen medan han sätter sig till rätta. Sedan blänger han ut o känner inte igen mig i min nya (?) bil. Tror att jag jävlas med honom och jag läppläser att det inte är några bibelord som yttras i hans bil.

Jag börjar asgarva varpå han ser att det är jag. Tydligen hade han sagt något i stil med : du har ju för fan en ratt kärringjävel!! MAO KÖR RUNT MIG FÖRIHELVETE!! Och när jag inte gjorde det så fattade han tillslut vad det handlade om. men jag såg nog den där blicken och orden..hahahaha

Jo kapten..jag har två:tuttar :tuttar har du glasögon? ;)

Last edited by a moderator:
Tack alla för en snabbis. *asg* Och nej jag menar inte så om nån massuppfittade det. :D :tuttar

Det var trevligt och måste göras om snart igen. :D :yoparty :yoparty

Dagens aasgarv uppstod när jag skulle möta Kapitän på macken i Solna. Såg gubbfan smyga ut med en korv i handen (inte Bamsefar för engångs skull ;)) och körde fram min bil till hans bil precis som han sätter sig i sin.

Jo kapten..jag har två:tuttar :tuttar har du glasögon? ;)

Bråka inte med gubben, han höll ju förfaan på att äta. Hur tror du att han dessutom samtdigt ska kunna hålla koll på en grej till:va :D

Dessutom, tack Pucken för ytterligare ett lyckat fikatillfället:tummenupp Hojen ser ut att kunna bli ett riktigt jävla åk!:)

Men VA FAAAAAN! JAG GLÖMDE JUH BORT DET HÄR!!!! SATAN!
:huvet

Men VA FAAAAAN! JAG GLÖMDE JUH BORT DET HÄR!!!! SATAN!
:huvet

SOPA !

Fan du får komma nästa gång.

Vilken jävla uppslutning det blev !
Typ 20 pers, det blev några pannor java och lite saft till Emelie.

Vi bokar en till innan hojsäsongen börjar på riktigt !:tummenupp

Men jag är grymt besviken.....
PRILLAN vart fan tog du vägen ?

SOPA !

Fan du får komma nästa gång.

Vilken jävla uppslutning det blev !
Typ 20 pers, det blev några pannor java och lite saft till Emelie.

Men jag är grymt besviken.....

Jamen jag blev distraherad av en huvudförhandling i tingsrätten..
Man är ju outlaaaaw... :D

Vad menar du? Glömde du det två gånger?

Keften!
Forumet vill ju inte ta min post varken första 3:e eller sjuttioelfte gången...
:gnissla
:D

El Pucko

Jag glömde säga tack! Fan vad det var mysigt att träffa folk igen. Jag hade riktiga MCvibbar när jag körde hem..längtade efter att åka hoj som jag inte gjort på länge!

Jag skall hojträna min vovve så att jag kan ta med den till Svea i sommar. Har sett hojryggor för hundar. Hittade hundhojbrillor i dag som heter doggles och en liten skinnmössa för att skydda fladdriga öron. Blev tillfrågad om jag ville ha en skinnväst till hunden (och var allvarliga) men DÄR går fan gränsen. Jag sade NEJ så bestämt att biträdet kollade konstigt på mig :rodnar

Jag glömde säga tack! Fan vad det var mysigt att träffa folk igen. Jag hade riktiga MCvibbar när jag körde hem..längtade efter att åka hoj som jag inte gjort på länge!

Jag skall hojträna min vovve så att jag kan ta med den till Svea i sommar. Har sett hojryggor för hundar. Hittade hundhojbrillor i dag som heter doggles och en liten skinnmössa för att skydda fladdriga öron. Blev tillfrågad om jag ville ha en skinnväst till hunden (och var allvarliga) men DÄR går fan gränsen. Jag sade NEJ så bestämt att biträdet kollade konstigt på mig :rodnar

:D :D Ska inte hunden ha en liten väst med fransar :rofl

Fan tråkigt att missa detta, sitter hemma och fixar det sista innan jag sticker iväg och seglar. Mina lärare är snälla som lägger Fysik B slutprov dagen innan vi åker och seglar :mad:

Fullt upptagen med en French Hotdog och djupt oroad över vilken ände av Statoils tomt Fröken Guldfisk har parkerat tas självklart ingen notis om ett par patetiskt blinkade helljus från en äcklig grodätarbil. När fanskapet börjar tuta blir man ju tvungen att lyfta blicken och vad får man se, en "kärring" med armflax värdigt en Flight Deck Officer på hangarfartyget Nimitz. Hade du haft lite vassare urringning så hade jag självklart känt igen dina :tuttar som du gör reklam för, nu tog jag för givet att det var nån klimakteriekossa som gjorde misstaget att ha synpunkter på min Kaptensparkering. Möjligt att jag då yttrade något i stil med vad du beskrev :pannkyss

:D :D Ska inte hunden ha en liten väst med fransar :rofl

:tummenupp
Om hon sen rakar hela jycken så lär han bli coolast på Donken.

Last edited:
Kul att ni blev så många! :tummenupp

Det blev för trassligt med skjuts för min del så jag tillbringade kvällen pysslandes med hojen istället.

/J

[/SIZE]

Do it man, do it!
Grimt najs kväll som vanligt :tummenupp
Fille sa till d1ce och mig att han funderar på att "komma ut" nästa gång, skönt att han känner sån värme i gänget att han vågar ta det beslutet.

Bråka inte med gubben, han höll ju förfaan på att äta. Hur tror du att han dessutom samtdigt ska kunna hålla koll på en grej till:va :D

:mad:

Last edited:
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph