Garagefika hos Pucken!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Snackat lite med Pucken här på forumet och han tyckte det vore kul ifall vårt gäng kom över till honom på garagefika den 15 April efter 17.00

Har varit där själv och även träffat Croc and fröken Iza där. Brukar vara ett skönt gäng som hänger där samt att man får kika på Puckens grymma honda-turbo bygge samt snacka/ljuga en hel del!

Hans garage ligger i Sundbyberg 10min promenad från nattklubben Garbo om jag inte minns fel.

Jag kommer åka hoj dit om det inte spöregnar, men det är jag det. Kan ju möta upp er i Sunbybergs station och guida er till honom.

Vilka är på?

1. Bully
2. Zid
3. Skåne
4.
5.
6.
7.
 
Last edited:

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
E de en onsdag? Ja tror ja kan! eller vänta... ja tror jag ska spela boule me jobbet dåå..>_<
 
Last edited:

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
hmm

ja men fan har det där nått med hockey o göra hmm!!! du vet det är som jag o datorer!!! lr som du som elektriker!!!*S*
//Knas
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Tror jag e ledig då, så det skulle vara trevligt o se lite ansikten bakom en del nick här på SH..
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Du ska inte anta så mycket kioskposörfucko:arsele

Märker du nu Bully att han har en annan attityd mot dig efter att du la upp filmerna :D

Så roligt och höra han gnälla och sukta efter att själv någon gång kanske i år skall få åka hoj och kanske bara kanske han också får upp den ..:yoparty

:hihi
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Märker du nu Bully att han har en annan attityd mot dig efter att du la upp filmerna :D

Så roligt och höra han gnälla och sukta efter att själv någon gång kanske i år skall få åka hoj och kanske bara kanske han också får upp den ..:yoparty

:hihi

:2cool

äh han ljuger bara och smygtränar ensam säkert!
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Märker du nu Bully att han har en annan attityd mot dig efter att du la upp filmerna :D

Så roligt och höra han gnälla och sukta efter att själv någon gång kanske i år skall få åka hoj och kanske bara kanske han också får upp den ..:yoparty

:hihi

Men hörru, är det ni två mot mig nu eller? Trazan o Banane mot Skåne alltså, bring it on!

Förresten, hur lyckas du resa din touringhoj, trodde inte det gick annat än ofrvilligt:hihi
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Men hörru, är det ni två mot mig nu eller? Trazan o Banane mot Skåne alltså, bring it on!

Förresten, hur lyckas du resa din touringhoj, trodde inte det gick annat än ofrvilligt:hihi

Vi retas bara med dig för att försöka reta ut dig på din hoj då vi saknar lite klubbpolare när vi är ute och snurrar och wheeliar!
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Men hörru, är det ni två mot mig nu eller? Trazan o Banane mot Skåne alltså, bring it on!

Förresten, hur lyckas du resa din touringhoj, trodde inte det gick annat än ofrvilligt:hihi

Det är inget personligt vi bara saknar dig helt enkelt ! :rock

Vi vill ju :hojbusa massor med dig.
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Coolers me garagefika. Skulle va nice att se turbo skapelsen live, ja o din hoj också Bully.
Får se om jag hakar, kanske borde prioritera hyndan.....

Men jag slår dig en pling samma dag om jag hakar Bully.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Coolers me garagefika. Skulle va nice att se turbo skapelsen live, ja o din hoj också Bully.
Får se om jag hakar, kanske borde prioritera hyndan.....

Men jag slår dig en pling samma dag om jag hakar Bully.

Ja hade varit kul om du kom :) bara ringa:tummenupp
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
:skrattaåt :skrattaåt

Nä nu tycker jag det är lite orättvist här.
Eftersom Zid hjälper Bully att åka på slangen, så ser jag ingen annan lösning att jag hjälper dig skåne.. så blir det jämt elelr hur..
Jag ska lära dig allt jag kan..:hihi


Du kan ju fråga Mr Zid själv hur bra han e på slangen(inget illa Zid) så här lär jag mig inte från nån! Du är bara rädd att jag ska spöa dig på slanga så nu drar du dig ur det du kom överens om med mig :p men det är lugnt.....skåne lär väl behöva all hjälp han kan få :blah :whip

back on topic!

Galli ska du komma på garagefikat i puckens place?
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Du kan ju fråga Mr Zid själv hur bra han e på slangen(inget illa Zid) så här lär jag mig inte från nån! Du är bara rädd att jag ska spöa dig på slanga så nu drar du dig ur det du kom överens om med mig :p men det är lugnt.....skåne lär väl behöva all hjälp han kan få :blah :whip

back on topic!

Galli ska du komma på garagefikat i puckens place?

Vet inte om jag kan, ska till småland å fiska den torsdagen tom sön den veckan

Ja visst får du vara bättre än mig på att slanga. Jag tycker bara att det är så förbannat kul så jag kan inte låta bli å slanga.. Men då får du nog öva ett tag :tummenupp .
Det vi snackat om gäller!! Men den lilla pluttdansken måste ha en sportsmössa att överhuvudtaget få upp framhjulet så kan han nog behöva lite hjälp.. När är den förresten??.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top