Garagebyte: Stockholm <-> Göteborg

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
RacingVolks!

Jag skulle vilja ha en del i ett garage i Göteborg. Gärna med lite andra hojåkare o räserputtar. Jag avser att flytta från min del i ett garage i Solna under mars april.

Garaget i Solna delas med 2 andra hojåkare. Varmt o gott, många trevliga hojåkare som grannar. Ligger i källarplan och är 40 m2 (i min andel ca 12 m2 plus en del gemensam). Tillgång till spolplatta. Bättre än så blir det helt enkelt inte i Fjollträsk. Mycket lås och bommar-> inga incidenter på många många år.

Så, om någon kan hjälpa mig arrangera ihop ett garagebyte vore det väldigt bra!

PS. Har plats i bilen till mässan i Göteborg. Åker från Sholm fredagen 27 feb kl 16 och tillbaka söndagen kl 16. DS

/Erik

kan ha ett Garage på gång kommer att kosta ca 300 kr i månaden men ska kolla på det lr ett som det finns verkstads bänk i och lyft men det kostar 1200 kr imånaden men vi får iaf plats men 3 race hojar i det

Gottis skrev:
kan ha ett Garage på gång kommer att kosta ca 300 kr i månaden men ska kolla på det lr ett som det finns verkstads bänk i och lyft men det kostar 1200 kr imånaden men vi får iaf plats men 3 race hojar i det

Hittar du något Garage? Vad sa snubben?

MVH Erik

Jag mycket nyfiken på din lediga plats i Solna??? Skulle eventuellt också kunna fixa en parkeringsruta i ett mindre flerbilsgarage vid Redbergsplatsen för 500 bagis/mån. Går även att få inhängnade platser för någon hundring till.

Hör gärna av dig

RonJeremy skrev:
Jag mycket nyfiken på din lediga plats i Solna??? Skulle eventuellt också kunna fixa en parkeringsruta i ett mindre flerbilsgarage vid Redbergsplatsen för 500 bagis/mån. Går även att få inhängnade platser för någon hundring till.

Hör gärna av dig
Hej

Mitt garage i Sholm är ett garage i ett större. Varmt, tillgång till spolplatta, mycket säkert, har ett 40 m3 stort inhängnad yta i ett större garage. Så jag e väl på jakt efter motsvarande: -Inte en bilplats i ett offentlig garage mitt i stan där vem som helst kan plocka lite bitar...

Såklart delar jag gärna med likasinnande rejsputtar eller liknande...

/Tack Jorpes

jorpes skrev:
Hej

Mitt garage i Sholm är ett garage i ett större. Varmt, tillgång till spolplatta, mycket säkert, har ett 40 m3 stort inhängnad yta i ett större garage. Så jag e väl på jakt efter motsvarande: -Inte en bilplats i ett offentlig garage mitt i stan där vem som helst kan plocka lite bitar...

Såklart delar jag gärna med likasinnande rejsputtar eller liknande...

/Tack Jorpes

Förstod det, men det var det bästa jag hade att erbjuda för byte.
Skulle du ändå hitta ett garage i Götet som inte kräver byte så har jag intresse i din Solnaplats om du ger upp den.

Lycka till med letandet
/Andreas

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back