garage!

optimum

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Hoj
kawazaki z1000-03:a
hej alla har nu fått tag på en plats i ett garage som ligger vid kärnan precis åvanför slottsparken garaget e bevakat o ligger vid ett tryggt o lugnt område ville nu höra om de finns några som är intresserade utav att dela? mån kostnad 1200 delat på hur många man nu är som delar
mvh /Daniel...:yoparty

Hade varit intresserad om det var på norr! Har själv ett enskilt garage på g om någon vill dela (Norr/norra hamnen)... /Rasmus

Tjena!

Jag är på väg att flytta ner till hbg. Så jag är ute efter ett garage.. helst ett garage där ja kan skruva både bil å hoj vid behov... Så om nån vet om ett 2-4 bils garage så skrik så att lungorna blöder!

Skulle va kul att lära känna lite roligt folk att köra med åxå, när man hittat en ny plastgris att kela med :)

/ Tommy

Tjena!

Jag är på väg att flytta ner till hbg. Så jag är ute efter ett garage.. helst ett garage där ja kan skruva både bil å hoj vid behov... Så om nån vet om ett 2-4 bils garage så skrik så att lungorna blöder!

Skulle va kul att lära känna lite roligt folk att köra med åxå, när man hittat en ny plastgris att kela med :)

/ Tommy

Det är bara att komma förbi Strandvägen eller Yamaha center en tisdag och haka på gänget!
SV avgång 17.45 och YC 18.15

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back