Garage?

gurral

Ny medlem
Gick med
14 May 2007
Hoj
R6 -03
Jag har precis flyttat till gbg och har efter mycket letande fått tag i lägenhet men det verkar vara ännu svårare att få tag i ett garage.

Det finns ingen som vill hyra ut en liten del i ett garge eller någon som har bra tips var man kan hitta ett?

Jag har en oförsäkrad RR hoj.

Hallå, hittade denna garagetråd så jag gör ett försök här. Har flyttat hit till Gbg under vintern och min motorcykel står just nu kvar i Norrköping. Börjar bli sugen på hämta ner den och söker därför garage! Så har ni någon plats över eller tips på var det kan finnas får ni gärna hojta till!! Bor själv på Biskopsgården just nu men kan tänka mig garageplats nästan var som helst!

Tänkte bara luska lite smått om det finns möjlighet att få plats i norra delarna av GBG? Gamlestan, Kortedala etc...

Är rätt osugen på att hyra en kallgarageplats för 470 spänn i månaden i mitt bostadsområde. Kan ju iofs vara aktuellt om någon vill dela.

Tänkte bara luska lite smått om det finns möjlighet att få plats i norra delarna av GBG? Gamlestan, Kortedala etc...

Är rätt osugen på att hyra en kallgarageplats för 470 spänn i månaden i mitt bostadsområde. Kan ju iofs vara aktuellt om någon vill dela.

hmm men var ligger det som kostar 470 spänn?
Jag har garage på Guldheden om det skulle vara så... :pannkyss

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back