Garage

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Har flyttat till Älmhult och skulle behöva någonstans att ställa min älskling under säsongen! Just nu har jag den stående i Ljungby hos min brorsa så det är ingen panik än men det börjar närma sig nu för våren kommer ju snart krypande! :yoparty

Om det är någon som har plats över och känner för att dela, eller har tips om ledig plats får ni gärna svara i tråden eller skicka ett PM!

tack på förhand! :bow

Ingen?? :confused:

Skulle vara mycket tacksam och jag betalar givetvis för mig!
Går även bra att ringa mig på 0730975525 om du har något intressant!

///Mvh

sorry, men jag har knappt plats med mina cyklar.
Jag vet att en kompis till mig (tror han heter SISU eller något liknande här) letade efter garageplats i höstas. Tror dock inte att han hittade något, för nu står hans hoj på skytteklubben.

Vågar du inte ha hojen ståendes utanför huset på sommaren eller vill du ha ett garage som du kan skruva i?

sorry, men jag har knappt plats med mina cyklar.
Jag vet att en kompis till mig (tror han heter SISU eller något liknande här) letade efter garageplats i höstas. Tror dock inte att han hittade något, för nu står hans hoj på skytteklubben.

Vågar du inte ha hojen ståendes utanför huset på sommaren eller vill du ha ett garage som du kan skruva i?

Hittar jag inte något garage så får jag ju självklart ha den ståendes utomhus. Men det skulle kännas bättre att ha den ståendes i garage bl.a. för att kunna skruva utan att behöva köra till Ljungby. Och det skulle kännas säkrare.

Känns ju tråkigt om den blir förstörd av barn eller annat löst pack. Speciellt när jag inte får något på försäkringen. (halv)

Jo, jag förstår vad du menar, känns alltid oroligt när det är liv på gatan om kvällarna...

Jobbar du på IKEA kan det vara en ide att sätta in en annons i IKEA bladet.
Jag ska höra med några av mina biltokiga polare om dom vet någonstans där det finns möjlighet att ställa en hoj.

Jo, jag förstår vad du menar, känns alltid oroligt när det är liv på gatan om kvällarna...

Jobbar du på IKEA kan det vara en ide att sätta in en annons i IKEA bladet.
Jag ska höra med några av mina biltokiga polare om dom vet någonstans där det finns möjlighet att ställa en hoj.

Nej jag jobbar inte på IKEA.

Det vore schysst om du frågar det! Tack!

sorry, men det ser mörkt ut
du får hyra en :kulspruta som vaktar hojen

Men jag tror inte att du behöver vara så orolig för att någon ska förstöra hojen,
jag tror aldrig att jag har hört talas om någon som har fått någon hoj eller bil förstörda.

Last edited:
Back