Garage troubles

Jag fick en kommentar i mitt garage och garagekommentarsbubblan börja blinka. Trots att jag varit inne och tittat på den nya kommentaren blinkar garagekommentarsbubblan.

Hur får man den att sluta blinka? :va

Jag fick en kommentar i mitt garage och garagekommentarsbubblan börja blinka. Trots att jag varit inne och tittat på den nya kommentaren blinkar garagekommentarsbubblan.

Hur får man den att sluta blinka? :va

Logga ut och logga in igen, då slutade min blinka.. :tummenupp

När nytt garage ska skapas liksom ny blogg så står "adress upptagen" jag börjar nu få dålig fantasi, ska bara en kunna ha namnet "motogp" t ex :va

Ang sidan så gillade jag det gamla systemet bättre när alla ens uppgifter fanns till höger istället som nu långt upp i en svart list.

Ska det kunna bli möjligt att ändra färg på ens sida?.

Väldigt mycket info på första sidan,vilket gör att (jag i alla fall) i princip ignorerar det som står, svårt att fästa ögona på något specifikt men hur det ska vara där bestämmer ju du, bara en tanke...

När nytt garage ska skapas liksom ny blogg så står "adress upptagen" jag börjar nu få dålig fantasi, ska bara en kunna ha namnet "motogp" t ex :va

Ang sidan så gillade jag det gamla systemet bättre när alla ens uppgifter fanns till höger istället som nu långt upp i en svart list.

Ska det kunna bli möjligt att ändra färg på ens sida?.

Väldigt mycket info på första sidan,vilket gör att (jag i alla fall) i princip ignorerar det som står, svårt att fästa ögona på något specifikt men hur det ska vara där bestämmer ju du, bara en tanke...
ja, som adress kan bara en ha namnet motogp.
Men många kan ha namnet MotoGP på sin blogg.

Det är denna adress det refereras till:
http://www.sporthoj.com/garage/?2fast4Hjo

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey