Garage solnatrakten?

johan72

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
XRV750
Jag letar med ljus och lykta en mekplats i solna med omnejd. Verkar vara väldigt ont om dom så all hjälp mottages tacksamt.

Jag letar med ljus och lykta en mekplats i solna med omnejd. Verkar vara väldigt ont om dom så all hjälp mottages tacksamt.

Jag vet inte om det hjälper dig men jag bor också i Solna och letar själv halvhjärtat efter ett garage/mekplats i Solna.

Hittar du en lite större plats så kan jag alltså vara intresserad av att dela platsen/hyran med dig. Jag har tyvärr inga egna kontakter eftersom jag är nyinflyttad norrlänning.

Säger lite som talaren innan, kan inte hjälpa dig just nu, men skulle du hitta ett stort garage så kan jag (och kanske en till) vara med och dela på det. Bor också i solna, och ska hålla ögon och öron öppna om det skulle dyka upp något.

Skicka gärna ett mail eller PM om du har något på g.

Ja vafan omöjligt ska det inte vara. Jag letar vidare och dyker det upp nåt så postar jag info här.

Här har ni ännu en garageintresserad. Flyttar ner till Solna i helgen men hojen kommer först senare i vår så det är ingen kris just nu. Garageförmedling, javisst, var ställer jag mig i kö? :)

jag är eventuellt med på att hyra ett garage med mekplats om det finns plats samt om kostnaden är ok....

//Stefan

herre gud,inte visste jag att det var så ont om garage i solna. Jag bor i solna och har garage. dock inte me någon bra förvaringsmöjlighet för verktyg osv. Det är dessvärre endast boende i föreningen som får hyra här:huvet

Så nu är vi fem stycken som letar garage...

Också intresserad, så sex stycken! Försöker också kolla ifall jag hör om nåt

herre gud,inte visste jag att det var så ont om garage i solna. Jag bor i solna och har garage. dock inte me någon bra förvaringsmöjlighet för verktyg osv. Det är dessvärre endast boende i föreningen som får hyra här:huvet

Sex inneboende hos dig? ;)

Last edited:

Det är väl just det som är problemet, de föreningar som har garage låter bara medlemmarna använda det vilket i och för sig är förståerligt eftersom det är brist på garageplatser och man bjuder ju hellre sina medlemmar på den service som en garageplats innebär än någon som bor någon annanstans.

Har man bara kontakter så går det nog att hitta ett garage men jag känner som sagt inte en själ här. Förutom min flickvän och hund naturligtvis men de har inte heller något garage jag kan hyra :)

Det vi borde leta efter är ngn liten industrilokal, typ i ulvsunda industriomr eller så. Splittar man några stycken på hyra borde bli rätt överkomligt. Klart sen måste man ju larma och så och då drar väl kostnaderna iväg antar jag.

Det vi borde leta efter är ngn liten industrilokal, typ i ulvsunda industriomr eller så. Splittar man några stycken på hyra borde bli rätt överkomligt. Klart sen måste man ju larma och så och då drar väl kostnaderna iväg antar jag.

Det vore ju inte dumt att hitta någon bilklubb eller liknande som har en loka redan som man kan hyra in sig i. En hoj tar ju inte så mycket plats även om man ska meka.

Också intresserad, så sex stycken! Försöker också kolla ifall jag hör om nåt

Sex inneboende hos dig? ;)

Det hade iafl fårr föreningen att börja undra..kanske tror ja startat bordell:D
Snacka om harem:yoparty undra vad gubben hade tyckt om det:gnissla

Last edited:
Bor också i Solna och intresserad av garage!!

Ännu en som söker garageplats i Sthlm här : )
Hmm blir jag nr 7 elr nåt i kön , hör av er ifall nån hittar plats!
Bra idé angående industrilokal el.dyl. ,larm kostar inte så mycket , jobbar som lysmask,kan installera skiten med lite hjälp....:)

Även jag söker garageplats.. Gärna med lite plats för att kunna sätta ihop hojen då den ligger i delar nu. Boende på Södermalm.

Noop. Ingen lycka för mig ialla fall. Nu står den på gården utanför porten.

//Stefan

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...