Garage sökes....

Gick med
20 Aug 2004
Hoj
YZ450F å en liten grön
Letar garage plats för mej å 2 kompisar. Åker cross/enduro och vi har idag en bilplats i ett hyreshus men pga några surfi**or till kärringj**lar så får vi inte ens tvätta där längre och att meka är inte ens att tänka på..

En liten tant kom fram till mej idag när jag vaskade av bilen och upplyste mej om att man minsann absolut inte fick tvätta/meka/vara/störa/ens synas där.
"Tänk om alla skulle tvätta sina automobiler här ute", ska tillägga om att det är en grusplan.. Vad är skillnaden mellan regn/snö å tvättvatten????

Jaja vad jag letar efter är: Minst plats för en bil, Tvättmöjlighet, El, Värme..

Om ni vet nått så hör av gärna av er. Gärna ihop med likasinnade så man slipper nått gnäll...

Jag@langz.net finns jag på..

/M

Lang™ skrev:
Letar garage plats för mej å 2 kompisar. Åker cross/enduro och vi har idag en bilplats i ett hyreshus men pga några surfi**or till kärringj**lar så får vi inte ens tvätta där längre och att meka är inte ens att tänka på..

En liten tant kom fram till mej idag när jag vaskade av bilen och upplyste mej om att man minsann absolut inte fick tvätta/meka/vara/störa/ens synas där.
"Tänk om alla skulle tvätta sina automobiler här ute", ska tillägga om att det är en grusplan.. Vad är skillnaden mellan regn/snö å tvättvatten????

Jaja vad jag letar efter är: Minst plats för en bil, Tvättmöjlighet, El, Värme..

Om ni vet nått så hör av gärna av er. Gärna ihop med likasinnade så man slipper nått gnäll...

Jag@langz.net finns jag på..

/M

Denna kanske?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=67270

mmm såg den men tror att det är för litet.... och ingen värme och bara sommar vatten...

andra förslag..??

/M

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back