Garage-plats-gbg???

ducceper

sdk m2525
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Ducati 998, crescent compact 78 orange
Någon som har en plats över i ett garage i gbg? Så nära munkebäck som möjligt. Har annonserat i gp och frågat allt och alla jag känner..

Allt av intresse. Skicka gärna PM eller mail.

Halloj!

Detta hjälper väll dig föga, men jag vet att det fanns lediga garageplatser med bur I johannebergs-området.

//Peppe

Go dag,

Long shot,men finns det inte ett garage under själva munkebäckstorg?
Infart vid pizzerian på baksidan?

Farbron.

Långa farbron skrev:
Go dag,

Long shot,men finns det inte ett garage under själva munkebäckstorg?
Infart vid pizzerian på baksidan?

Farbron.

LF menar säkert Bögaraget mittemot Sveriges television. Jo, det är ju nära Munkebäck. Tel.nr står på väggen om du åker förbi där tror jag. Tror det kostar ca 1200/kvartal ..... om det finns ledigt??? Inte så mekvänliga garage dock!!

/Määt

Määt skrev:
LF menar säkert Bögaraget mittemot Sveriges television. Jo, det är ju nära Munkebäck. Tel.nr står på väggen om du åker förbi där tror jag. Tror det kostar ca 1200/kvartal ..... om det finns ledigt??? Inte så mekvänliga garage dock!!

/Määt

Nej...han menar garaget under Munkebäckstorg som iaf i går hade en port jämte pizzerian. :va

Det är ju 2 km bort till Bö......... :va Lokalkännedom?

Men om man kan tänka sig att åka så långt så borde det ju vara närmare att kolla runt i husen vid Redbergsplatsen/Danskavägen/St pauligatan där finns flera 70:tals kåkar med källargarage.
Eller uppe i Lunden/Prästgårdsängen.
Eller beronde på vilket håll man bor så fanns det (när jag bodde där för en massa år sedan) lediga garage in i mellan husen i Torpa.

Ädit: Det finns en par garagelänger inne på området vid Härlanda-fängelset men vem som äger dom vet jag inte.

Last edited:
Tips: ring runt till de fastighetsägare som finns där du skulle vilja ha garage. Kolla nummer i portar eller telefonkatalogen (firmor/bostadsrättsföreningar m.m.). Jag sänkte min garagekostnad från 1000 kr/mån till 250 spänn efter jag gjort det. Båda garagen jag stått i målade upp några MC-rutor när jag bad dem kolla om de hade plats för nån/några platser i nåt hörn.

Man tackar för svaren. Jag har redan kollat garaget under munkebäckstorget. Dom hade inget. Skall kolla där borta i bö. Låter intressant. Skam den som ger sig........

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!