Garage-pengar-pröjs på onsdagsfikat 26/3!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Ha!
Och ni som trodde att det var slutpröjsat! Men som den onde kassör jag är har jag DÅLIGA nyheter, nämligen att det är dags att pröjsa vår högt ärade ordförande för garaget. Om vi pyntar 150 pix var så täcker det gott och väl 6 månaders möbelförvaring under sommaren. Tar således tacksamt emot dessa pengar på fikat i morgon. Hamncafét kl 17.00 verkar det vara sagt. Tag med plånböckerna!

PS: Jag har en PBR collegetröja i XL liggande hemma hos mig. Vems är den, egentligen?? :confused:

Kjelle skrev:
Ha!
Och ni som trodde att det var slutpröjsat! Men som den onde kassör jag är har jag DÅLIGA nyheter, nämligen att det är dags att pröjsa vår högt ärade ordförande för garaget. Om vi pyntar 150 pix var så täcker det gott och väl 6 månaders möbelförvaring under sommaren. Tar således tacksamt emot dessa pengar på fikat i morgon. Hamncafét kl 17.00 verkar det vara sagt. Tag med plånböckerna!

PS: Jag har en PBR collegetröja i XL liggande hemma hos mig. Vems är den, egentligen?? :confused:

Se nu till att inte ge honom allt på en gång, då kommer han bara göra slut på dom! Retas lite och ge honom dom månadsvis :tummenupp :D

Kjelle skrev:
...Jag har en PBR collegetröja i XL liggande hemma hos mig. Vems är den, egentligen?? :confused:
Jag har en likadan fast medium som heller ingen vill kännas vid?!
Ska vi försöka meka ihop dem till två Large istället? för det saknas det av vet jag.

gör som ni vill men det kommer bli ett satans tjat om 24kr i månaden :D

det var ju någe tjall med eriks tröja ett tag.. har det något med det att göra eller?

blom skrev:

det var ju någe tjall med eriks tröja ett tag.. har det något med det att göra eller?

Nej nej, du får tjata på kjelle... Han kommer ju få pengarna den här månaden, men dom ska ligga i kassan och mysa tills du ska ha dom :rolleyes: :D :tummenupp

rainman skrev:
Nej nej, du får tjata på kjelle... Han kommer ju få pengarna den här månaden, men dom ska ligga i kassan och mysa tills du ska ha dom :rolleyes: :D :tummenupp

Så måste det bli. Det är grym ränta på pengarna i kassalådan... Eller hur Kjelle? :tummenupp

Kommer kl 17 med stålar. :hej

Mattias650 skrev:
Så måste det bli. Det är grym ränta på pengarna i kassalådan... Eller hur Kjelle? :tummenupp

Kommer kl 17 med stålar. :hej

Tror kjelle har bränt kassan på sitt husköp.
Säg som det är nu kjelle! :fakta

blom skrev:

jag saknar fortfarande en large... vet ej om jag föredrar m eller xl som alternativ... får väl kolla om xl passar bra utanpå stället

erik skrev:
jag saknar fortfarande en large... vet ej om jag föredrar m eller xl som alternativ... får väl kolla om xl passar bra utanpå stället
Du får väl lägga på dig 10kg gubbfläsk så passar XL'n sen ska du se :D

Hoppsan,Det är jag som är lite förvirrad.Datum och tider är inte min grej,men va fan det var ju bara en månad fel :crash

Ni som inte pyntade till garaget i onsdags; Pröjsa, eller drabbas av Blommans vrede!

150 pix till Blom ASAP, alltså. :tummenupp

Jag glömde helt bort att betala i onsdags. Varför påpekade kassören inte detta.... :fakta

Sen glömde jag kepsen också. Hoppas nån tog med den. Senil, jag vet !!!

Mattias650 skrev:
Jag glömde helt bort att betala i onsdags. Varför påpekade kassören inte detta.... :fakta

Sen glömde jag kepsen också. Hoppas nån tog med den. Senil, jag vet !!!
jag vet att du är en skötsam kille mattias...

kepsen och en tröja har stefan hemma hos sig nu

*/ ?>
Nyheter
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!