Jag är ju från fakkin IronCrime, så jag bryr mig inte. Där behöver man inte nåra löjliga hälsningar för att veta att man är gangster från samma hood.Långa farbron skrev:Du bor inte i Härlanda så du kommer aldrig få veta.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju från fakkin IronCrime, så jag bryr mig inte. Där behöver man inte nåra löjliga hälsningar för att veta att man är gangster från samma hood.Långa farbron skrev:Du bor inte i Härlanda så du kommer aldrig få veta.
sirSmokealot skrev:Jag ska inte ställa av hojen i vinter. Solen skiner ju i december osso - ibland hehe
Jag vill dock ha ett tak att ha över hojen...
Det vore fetnice om det finns nån ledig hörna i garaget för min hoj osso. Som sagt, jag betalar!
Hör med din polare så får vi se!
Ha det fett!
Långa farbron skrev:Välkommen i klubben![]()
Lindisen skrev:Ja, jag skall fundera på det! Eftersom du måste ha kort + kod för att komma in i garaget, så måste jag ju veta att jag kan lita på dig & få tillbaka kortet när jag vill ha det...![]()
//Linda
Då tycker jag att vi tar en fika och snackar lite...
Inte för att det räcker med en fika för att lära känna någon... men det är fettbättre än att chatta på sporthoj.com ... eller hur?
Sen om vi bestämmer oss för att göra en deal, då skriver vi ju kontrakt, så kan vi båda vara sova lugna på nätterna
Ha det bra tills vi hörs igen!
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |