Garage/meklokal...igen

CARLA

Nu SMC:ad
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
929
Har sökt ( jajemän!!!) och läst ett antal trådar om garage garageplatser och meklokaler..
1,Undrar om det finns nån här i Mölndal i 1.a hand.
2, Finns det intresse att ordna en annars ?
3, Finns det kunskap om vart man letar efter en lämplig lokal ?
4,Finns det nån som vet om någon lokal som kunde vara intresant?
5, När fan kommer våren ?

Vi är 2 st med 2 hojar...eller 3 om plats finnes. :tummenupp

Please...spamma inte tråden med nonsen är ni snälla :fyllisar

mikael-carla skrev:
Har sökt ( jajemän!!!) och läst ett antal trådar om garage garageplatser och meklokaler..
1,Undrar om det finns nån här i Mölndal i 1.a hand.
2, Finns det intresse att ordna en annars ?
3, Finns det kunskap om vart man letar efter en lämplig lokal ?
4,Finns det nån som vet om någon lokal som kunde vara intresant?
5, När fan kommer våren ?

Vi är 2 st med 2 hojar...eller 3 om plats finnes. :tummenupp

Please...spamma inte tråden med nonsen är ni snälla :fyllisar

Vet att det finns lokaler i krokslätts fabriker(mitt emot BMW på mölndalsvägen) både större o mindre till hyffsade priser. Ska se om jag kan få ett tel nr dit

Blondie skrev:
Vet att det finns lokaler i krokslätts fabriker(mitt emot BMW på mölndalsvägen) både större o mindre till hyffsade priser. Ska se om jag kan få ett tel nr dit
'
Kanon,tål att kollas upp !

Är i samma sits, behöver garage för 1 och senare 2 hojar i göteborg, gärna hisingen runt lindholmen. någon som har ntt tips? shurgard hade för 900kr i månaden, men det är lite väl häftigt tycker jag. ingen som har en plats över eller nått? är lite akut... tacksam för svar!

Rackzo skrev:
Är i samma sits, behöver garage för 1 och senare 2 hojar i göteborg, gärna hisingen runt lindholmen. någon som har ntt tips? shurgard hade för 900kr i månaden, men det är lite väl häftigt tycker jag. ingen som har en plats över eller nått? är lite akut... tacksam för svar!

Fanns det inte nåt på Ringön ? Så nån länk om det här...

Rackzo skrev:

Har inte garage men plats, under tak, på baksidan av huset. Skulle du behöva så får du gärna ställa hojen där tills du hittar nåt. Jag bor i Bräcke som är på gångavstånd (10-15 min) ifrån Lindholmen

Ingen som är intresserad av att hyra en lite större lokal där vi kan vara en 10hojar eller nått, skaffa ett fint larm o en öldrickarsoffa? borde ju kunna få en lagerlokal nånstans?

Rackzo skrev:
Ingen som är intresserad av att hyra en lite större lokal där vi kan vara en 10hojar eller nått, skaffa ett fint larm o en öldrickarsoffa? borde ju kunna få en lagerlokal nånstans?

Det går säkert att hitta lokaler,dock ligger dom nog tyvärr i "icke attraktiva områden" och inte speciellt centralt.

Sen är ju frågan också vem som skall hålla i det och ta ansvar för lokal,hyra osv.

Edit:
Jag personligen har inget intresse att dela lokal med 10 andra.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman