Garage/meklokal finnes utanför kungälv.

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Är det nån som behöver garage/meklokal i Kungälv? Vi är ett par stycken som har en lokal på gång någon kilometer utanför Ytterby, men vi behöver vara flera för att ha råd att hyra den.
Lokalen är på 230 kvm kallt utrymme, men med belysning, el, port och det vanliga, men ingen värme alltså. Det finns också ett uppvärmt utrymme på 70 kvm. Mellan utrymmena finns endast en normalbred dörr. Lokalen kostar 6000:- i månaden att hyra, så vi tänkte försöka bli 5-6 pers. Hittills så är vi tre pers som är med på att hyra men vi skulle vilja vara några till. Så finns det intresse så PM'a eller ring mig på 0705-901959, snarast.

Limstift skrev:
Kom igen nu, annars är det ju tjat om att ingen har garage för bilen eller hojen.. :tungan

ja men vill väl inte ha hojen 3 mil från stan :pannkyss

Jorpes e intressead. Dock e vl (300 /6 = 50) 50 m2 lite väl stort för en annan..

Är detta i kungälv eller ytterby????

RosenKranz kan ev också vara intresserad.

/jorpes

Last edited:
visste ärligt talat inte att det fanns några andra sporthoj.com:are i kungälv än lilla mig.... ja man lär sig något varje dag.

jorpes skrev:
Jorpes e intressead. Dock e vl (300 /6 = 50) 50 m2 lite väl stort för en annan..

Är detta i kungälv eller ytterby????

RosenKranz kan ev också vara intresserad.

/jorpes

Som jag skrev så är det 70 kvm uppvärmt utrymme, där vi tänkte ha en liten verkstad med arbetsbänk, ha lite däck, kanske hojarna på vintern och sånt. Sen så är själva lokalen på 230 kvm kallt utrymme där vi tänkte klämma in några bilar och om möjligheten finns ha ett par bra betalande båtar över vintern.

Lokalen finns längs marstrandsvägen, ca. 2km utanför ytterby.

Om ni är intresserade så är det bättre att ni ringer mig på 0705-901959..

Detta är tyvärr inte aktuellt längre. Flera personer har hört av sig och varit intresserade nu (6 år senare :lol)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti