Garage Kungsholmen SÖKES

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
Letar garageplats på kungsholmen. Med mekmöjlighet och plats för verktyg, skinnställ såklart.

Snäll trevlig kille som gillar lugna skogspromenader.. eller näe. dela garage med likasinnade sökes där man kan skruva lite men framför allt ställa undan hojen säkert. Alternativt hojarna om plats finns.

Vi stod ju i samma garage förra året, synd att de bygger om så mycket men jag hittade en plats (enbart plats) i Inedalsgaraget via stockholmsparkering.se. Det finns en mc-plats kvar i det garaget 875kr/m.

Synd att det bara är plats.. Skulle önska lite mer så man kan ha verktyg och sånt på plats oxå. :)

Ett tips är att kika på SelStore på Kungsholmen, Fridhemsplan. Jag betalar 699:-, hyra, + 150, försäkring (beroende på hur mycket du har i utrymmet), varje månad för cirka 3,5 - 4 kvm. Alltid tillgång, varmt, gott om utrymme för ställ, cykel samt verktyg. Jag är riktigt nöjd och önskar således rekommendera SelStore.

Lycka till!

Ett tips är att kika på SelStore på Kungsholmen, Fridhemsplan. Jag betalar 699:-, hyra, + 150, försäkring (beroende på hur mycket du har i utrymmet), varje månad för cirka 3,5 - 4 kvm. Alltid tillgång, varmt, gott om utrymme för ställ, cykel samt verktyg. Jag är riktigt nöjd och önskar således rekommendera SelStore.

Lycka till!

Riktigt bra! Det ska jag kolla upp. Bor i samma hus och det vore klockrent med en parkering där inne!
Hur funkar det med in-uttag av hojen? Har du markplan?

Riktigt bra! Det ska jag kolla upp. Bor i samma hus och det vore klockrent med en parkering där inne! Hur funkar det med in-uttag av hojen? Har du markplan?

Dörren in till mitt förråd är rymlig med en god bredd. Det knepiga kan vara placeringen av just ditt förråd - dock är de mer än villiga att bistå, om det finns plats, med ett förråd med en snäll vinkel (maa. svängradie för cykeln kontra hissen) - upplys dem om att du skall ställa en cykel. Hissarna, två stycken, är rymliga, inga konstigheter.

Över hösten/vintern kanske vi kan ställa bägge cyklarna samt all utrustning/verktyg i ett förråd och dela på kostnaden.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti