Garage i Uddevalla?

Ska vi slå oss samman och starta förening?? Då e ju komunen me och betalar, vi e några som e intresserade...

Bra ide! Ska snacka med jobbpolaren så han reggar sig här och kan sköta snacket själv.......Själv är jag ju Trollhättebo, bara plockat :tuttar i Uddevalla :hihi

Last edited:
Jag letar febrilt efter plats. Jag ska köpa ny hoj och det enda som stoppar mig från att göra det redan NU är brist på drygt två kvadratmeter låst utrymme i centrala Uddevalla! Jag är intresserad av allt. Sign me up!
Ska följa denna tråd. Hoppas jag slipper ha hojen på gatan i frosten för jag kan fan inte vänta längre nu...

Gothmog skrev:
....Jag ska köpa ny hoj och det enda som stoppar mig från att göra det redan NU är brist på drygt två kvadratmeter låst utrymme i centrala Uddevalla! Jag är intresserad av allt. Sign me up!
....

Det är inga dåliga krav du har. "gäng-garage" är ju nästan det enda som gäller om man ska bo inne i stan.

Snickarn som äger gamla Scan kan ha lite utrymmen kvar men då får ni räkna med att snickra lite. Varvsområdet ska visst ha en del lokaler men där tjyvas det rätt hårt.

Uppe på Kuröd ska finnas en del men jag vet inte hur man får tag på ägarna. Det är fruktansvärt dåligt med garage i stan....

Jag menade bara att allt är av intresse så länge det är väggar, tak och låst.
Finns det inga här från Uddevalla som redan har ett ställe för sina MC man kan få plats hos?

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar