Garage i Kalmar

Robbbin

Kör lugnt i sommar!
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
r1 -03
Hej,

Tänkte höra om det finns någon som sitter inne på en garageplats i Kalmar?

Är troligtvis intressant från 1 mars till juni nångång. Därefter från augusti och framåt :)

Jag är student så jag är självklart sugen på att komma hyfsat billigt undan. Betalning sker i förhand om så önskas.

Tack på förhand

// Robin

Tja,

Kul med fler studenter i Kalmar med hojar. Är själv student där och letar efter en R6'a eller CBR600RR. Har du kollat med Kalmarhem? Har för mig en polare fick tag på mc-garageplats genom dom. Själv blir det nog att parkera utanför dörren eftersom det är så jävla drygt att gå till ett garage som ligger en bit från hemmet. Vill ju liksom kunna dra på sig stället hemma och sen ut och dra en liten runda :P

//Jocke

Tja,

Kul med fler studenter i Kalmar med hojar. Är själv student där och letar efter en R6'a eller CBR600RR. Har du kollat med Kalmarhem? Har för mig en polare fick tag på mc-garageplats genom dom. Själv blir det nog att parkera utanför dörren eftersom det är så jävla drygt att gå till ett garage som ligger en bit från hemmet. Vill ju liksom kunna dra på sig stället hemma och sen ut och dra en liten runda :P

//Jocke

Tjena,

Jag funderade med på att ha den utanför men med en festlokal i källaren så blir det nog repor och omkulläggning av hojen 3ggr i veckan :)

Får höra med Kalmarhem och se om dom har nåt nyttigt :)

Tjena

Jag har garage plats i kalmar som är ledig just nu men kommer troligen att köra dit min hoj runt mitten på april någon gång.

Så att du vet.
Hör efter om det är något.

Vi får ju se till att få igång en träff nån dag i veckan å köra en runda. hade varit nice å träffa lite mer folk att köra med.

jag är också student i Kalmar! ställer min utanför dörren...

Hoj!

Ska snart flytta till Kalmar och behöver då ett garage till hojarna. O med garage menar jag mekgarage, inte parkeringshus. Nån som kan tipsa eller peka i rätt riktning?

Mvh
David

Tja robbin!

Var bor du? kör för hoj pluggar?
Köra lite i sommar kanske? hämtar hojen om två vexckor :yoparty :yoparty :yoparty :slicka

Letar oxå garage i kalmar nu.... hojen kommer ner om nån månad =P
någon som vet något så hojta till tack!

Tjena igen allihop. Har troligtvis (ska bara höra med han jag delar med först) garageplats i kalmar om någon är intresserad. Ligger utåt stensö.
Finns nog plats för en kanske 2 hojjar.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...