Garage i Göteborg?

northpaw

Ny medlem
Gick med
8 May 2006
Hoj
Kawasaki 750 H2 -75, Ducati Monster 1200 S -17
En av mina bästa vänner, som är en mycket pålitlig, seriös och kul kille, letar garage i centrala Göteborg (nära Linné) för sina fem-sex japanska klassikerhojar. Han behöver något i storleken två bilplatser med mekmöjlighet och hög säkerhet. Några tips?

northpaw skrev:
2144617 En av mina bästa vänner, som är en mycket pålitlig, seriös och kul kille, letar garage i centrala Göteborg (nära Linné) för sina fem-sex japanska klassikerhojar. Han behöver något i storleken två bilplatser med mekmöjlighet och hög säkerhet. Några tips?

Han är inte ensam att leta tro mig jag har två race hojar som jag vill ha in tillstan

Jag har mitt garage i Lyckholms...

Finns massa lediga

Hade vart kul å se lite fräcka hojjar där :tummenupp

parkering

northpaw skrev:
2144617 En av mina bästa vänner, som är en mycket pålitlig, seriös och kul kille, letar garage i centrala Göteborg (nära Linné) för sina fem-sex japanska klassikerhojar. Han behöver något i storleken två bilplatser med mekmöjlighet och hög säkerhet. Några tips?

Parkeringsgaraget vid geovetarcentrum vid wavrinskys plats hyr ut parkeringsplatser just nu. Dock inte med mekmöjligheter. På samma ställe finns även ett "inburade" mc platser. Har för mig p-rutorna kostade 520 kr och mc platserna 420. Nummer står på banderoll utanför.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT