Garage i Göteborg?

northpaw

Ny medlem
Gick med
8 May 2006
Hoj
Kawasaki 750 H2 -75, Ducati Monster 1200 S -17
En av mina bästa vänner, som är en mycket pålitlig, seriös och kul kille, letar garage i centrala Göteborg (nära Linné) för sina fem-sex japanska klassikerhojar. Han behöver något i storleken två bilplatser med mekmöjlighet och hög säkerhet. Några tips?

northpaw skrev:
2144617 En av mina bästa vänner, som är en mycket pålitlig, seriös och kul kille, letar garage i centrala Göteborg (nära Linné) för sina fem-sex japanska klassikerhojar. Han behöver något i storleken två bilplatser med mekmöjlighet och hög säkerhet. Några tips?

Han är inte ensam att leta tro mig jag har två race hojar som jag vill ha in tillstan

Jag har mitt garage i Lyckholms...

Finns massa lediga

Hade vart kul å se lite fräcka hojjar där :tummenupp

parkering

northpaw skrev:
2144617 En av mina bästa vänner, som är en mycket pålitlig, seriös och kul kille, letar garage i centrala Göteborg (nära Linné) för sina fem-sex japanska klassikerhojar. Han behöver något i storleken två bilplatser med mekmöjlighet och hög säkerhet. Några tips?

Parkeringsgaraget vid geovetarcentrum vid wavrinskys plats hyr ut parkeringsplatser just nu. Dock inte med mekmöjligheter. På samma ställe finns även ett "inburade" mc platser. Har för mig p-rutorna kostade 520 kr och mc platserna 420. Nummer står på banderoll utanför.

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back