Garage i Fålhagen...

mibe04

Uppsala RoadRunners
Gick med
11 May 2003
Ort
öhö
Hoj
den bästa
Det ser ut som om jag håller på att få ett garage i fålhagen.
Garaget ligger på Hjalmar Brantingsgatan / Österängsgatan

Någon som är intresserad att dela????
 
Kanske det! Vad kostar det? Hur stort? Ingår det lila depåstöd? :confused:
 
kan kanske tillägga att jag inte har garaget ennu... men Jos du e välkommen... har det om 1-4 veckor tror jag
 
Vi får se. Om 1-4 veckor har jag kanske redan börjat vinterförvara hojen. :rolleyes:
 
JoS var inte så negativ!!! Du kör väl knappast sämre för att du inte har ett inplastat papper i plånboken!!! :confused:
 
skitskrajmc skrev:
JoS var inte så negativ!!! Du kör väl knappast sämre för att du inte har ett inplastat papper i plånboken!!! :confused:

Men det vet du väl... att all din kunskap om mc-körning är placerat i just det kortet ...
 
mibe04 skrev:
Men det vet du väl... att all din kunskap om mc-körning är placerat i just det kortet ...
Exakt! :D
Nä, men jag vill inte vara med om att jag krachar utan kk. Det blir så himla dyrt att betala privat när inte trafikförsäkringen täcker olyckan! Så illa är det att krocka utan kk (eller?).
 
JoS skrev:
Exakt! :D
Nä, men jag vill inte vara med om att jag krachar utan kk. Det blir så himla dyrt att betala privat när inte trafikförsäkringen täcker olyckan! Så illa är det att krocka utan kk (eller?).

Jo... men trafikförsäkrad e du ju alltid. Om hojjen e påstäld. Däremot kan det ju bli en ganska hög självrisk.

Men jag tycker inte att man ska köra utan körkort!!! :fakta
 
Jag är också intresserad, framförallt till vintern då min "moppe" behöver diverse genomkörare.
Hör av dig om det finns plats.

Björn
 
Tjenare!
Jag funderar på att skaffa båge nu i höst men jag har ingenstans att göra av den under vintern. Har du nåt tips till mig? Jag såg att du snackat om garage tidigare.

MVH,
Ola (OliZ)
 
Läget är som så ... att pga att jag nu har garage så får jag inte ha kvar min P-plats.

Detta betyder altså att jag ska ha både hoj och bil i mitt gartage, lite ont om plats altså...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top