Garage Hisingen?

Smartswede

med skrapade cylindrar
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
BMWs
Jag letar efter garage eller garageplats på Hisingen nära Slättadamm / Bjurslättstorg.

För 1 eller 2 hojar. Allt av intresse. PM:a mig!

Smartswede skrev:
Jag letar efter garage eller garageplats på Hisingen nära Slättadamm / Bjurslättstorg.

Hör med bussgaraget borta vid Hornbach :tungan
Ligger iaf på Djävulsön.

Mark skrev:
Hör med bussgaraget borta vid Hornbach :tungan
Ligger iaf på Djävulsön.

Paradisön menar du väl? :rolleyes: Eller menar du Hornbach i Sthlm? Lite långt å ta sig till å från garaget om ja ställer dom där Mark :fatta!

Visst kan en bussplats va bra å ha... BMW har juhe många nya trevliga hojar på G... Sen så ska juhe polarna ha nånstans å parkera hojarna när de står å beundrar min Geting... :tungan

MC-Skolan i Lunden (inte på djävulsön iofs) men ordentligt tillbommat. Ring å fråga om det finns plats.

flugan skrev:
MC-Skolan i Lunden (inte på djävulsön iofs) men ordentligt tillbommat. Ring å fråga om det finns plats.

Tack för tipset! :)

Är för långt borta för mig om du menar typ Lunden / Olskroken. Vill gärna ha en plats där jag bor så jag kan gå med utrustningen på mig till garaget.

Last edited:
Smartswede skrev:

Har en p-plats i parkeringshuset jämte polishuset (under tak) vid Kvilletorget som är ledig fram till 30/9. Kanske lite långt att gå från Slättadam, men i alla fall på Hising Island... Har även hört att Kjellbergs ska fixa mc-platser i garaget vid Kville.

Mi-Ni skrev:
Har en p-plats i parkeringshuset jämte polishuset (under tak) vid Kvilletorget som är ledig fram till 30/9. Kanske lite långt att gå från Slättadam, men i alla fall på Hising Island... Har även hört att Kjellbergs ska fixa mc-platser i garaget vid Kville.

Tack för erbjudandet Mi-Ni :)

Har Funduron stående inte långt ifrån det garaget i en kompis parkeringsgarage. Den platsen förvinner dock efter sommarn. Så man kan väl säga att jag ida har motsvarande redan så får nog säga nej.

Vem är Kjellbergs? Nån här eller en MC-skola?

Får jag inte tag på nåt garage närmare blir det nog att ha Getingen kvar på jobbet i stan och kanske ställa Funduron ute på gatan typ. Den är inte lika stöldbegärlig gissar jag.

Jag har ställt mig på kö både för garagen vid Häckens fotbollsplaner och Stenas. Kanske finns någon hojåkare som bor nära mig som har koll på vart man ska annonsera efter plats i området?

Ivar Kjellberg Fatighets AB som har husen runt Kvilletorget. I källaren under Willys Hemma finns ett stort garage. Infart nästan mitt emot polishuset. Där har jag hört att de planerar att bygga förråd som även kan användas som mc-parkering. Slå dem en signal och kolla om det stämmer. 031-428400

Finns nog garage vid vågmästarplatsen. dom låga längorna vid shell automatstation.

Segerflöf heter dom som har hand om det: 031-230700

Mi-Ni skrev:
Ivar Kjellberg Fatighets AB som har husen runt Kvilletorget. I källaren under Willys Hemma finns ett stort garage. Infart nästan mitt emot polishuset. Där har jag hört att de planerar att bygga förråd som även kan användas som mc-parkering. Slå dem en signal och kolla om det stämmer. 031-428400

Oki :) Får kolla upp det å slå dem en signal om jag inte hittar nåt annat :) Tack igen :)

Får väl se till å komma till GP eller på fika nån da snart :) Kan va kul å se de man sett vart å är aktiva i Gbg på sporthoj :banana

Last edited:
SmacK skrev:
Finns nog garage vid vågmästarplatsen. dom låga längorna vid shell automatstation.

Segerflöf heter dom som har hand om det: 031-230700

Tack för tipset Smack! :) Får väl blir garage däromkring om jag inte hittar nåt annat närmare.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8