Garage Halmstad sökes.

Ingfeldt

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2010
Hoj
CBR 600 RR -03
Tjena!

Våren är på G och därför letar jag febrilt efter ett garage i centrala Halmstad. Har ringt runt till många hyresvärdar men de vill inte hyra ut till mig då jag inte bor i en av deras lägenheter och den hyresvärden jag bor hos har inga garage. Börjar se mörkt ut :4skrika

Så är det någon som har något bra tips på var jag ska leta? (Har givetvis kollat blocket).

Tack! :krama

Hade samma problem som du när vintern började komma..
Hittade inget och ringde runt precis så som du gör.. slutade så här...
..och lyckades tom meka lite där.. :) .. (i mitt lägenhetsförråd) :)

Bifogat

• Förråd.jpg
    Förråd.jpg
    66.3 KB · Visningar: 89
Om du hittar något där 2 st får plats så delar jag gärna! Till ett rimligt pris då förstås.

Hade samma problem som du när vintern började komma..
Hittade inget och ringde runt precis så som du gör.. slutade så här...
..och lyckades tom meka lite där.. :) .. (i mitt lägenhetsförråd) :)

Ja det funkar ju också. Vill dock ha ett garage så man lätt kan ta ut och in hojen när man ska ut och rasta den :)

Om du hittar något där 2 st får plats så delar jag gärna! Till ett rimligt pris då förstås.

Jag hör av mig! Du får gärna göra detsamma! :)

Ja det funkar ju också. Vill dock ha ett garage så man lätt kan ta ut och in hojen när man ska ut och rasta den :)

Jag hör av mig! Du får gärna göra detsamma! :)

Hör med HFAB, de har massor... hade de iaf för några månader sedan....:tummenupp

Hör med HFAB, de har massor... hade de iaf för några månader sedan....:tummenupp

Har hört med dem ang. detta men de hyr inte ut om man inte bor i en av deras lägenheter.

Men jag har en plan som räcker halva sommaren i alla fall. Bor hos HFAB nu men flyttar vid månadsskiftet. Så om jag skaffar garage hos dem nu så borde jag väl få ha kvar garaget i 3 månader då uppsägningstiden är så lång? Någon som vet hur det fungerar? Hittar inte deras villkor och att gå dit och prata med dem ang. detta är nog inte en så bra idé. :rolleyes:

Tips till alla som letar garage i Halmstad: Ring och hör med Akelius (Appartment Bostad), de har lediga garageplatser! :yoparty

• Gilla
Reaktioner: FP
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP