Ganska tuff eldriven motorcykel!

Kanske inte världens roligaste bushoj, men klockren att pendla med inne i stan :tummenupp Frågan är hur långt man kommer bara, det får ju plats lite mer batterier i en bil :rolleyes:

Ser grymt ut!! som sagt ingen bushoj men förmodligen en kanon pendlare!

Kul idé!:tummenupp
Men kanske inte så kul på bana. :D
Undrar också hur långt man tar sig innan man behöver ladda, och hur lång tid en uppladdning tar.

Ser lika roligt ut som att åka barntåget i furuviksparken och låter ungefär lika dant, hojåka handlar ju om känsla och inte att ta sig från A til B .

espa skrev:
2518489 Ser lika roligt ut som att åka barntåget i furuviksparken och låter ungefär lika dant, hojåka handlar ju om känsla och inte att ta sig från A til B .
Nja, vet inte om jag håller med helt å hållet där. Visst, hojåka är skitkul, jag tar ju inte min bil å åker runt på krokvägar en eftermiddag. Men samtidigt är det jävligt smidigt att rulla mellan bilarna när det är 2 mil långa köer som står tvärstill. I Gävle-området blir det förstasidesnyhet i GD/AB när det är lite fullt i en avfart på R80 eller ännu värre, tittkö vid en krock. Här nere är det förstasidesnyhet när det inte är så!

Asball! måste ju gå klart bättre än med motor (alltså den lilla 50cc som sitter orginal)...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back