Ganska duktig kille

Fy fan, om man går tillbaks ett par sidor till hans lite äldre saker finns ett par sjukt coola bilder av Rossis hoj samt Rossi själv... lite imponerad..

Rock ´n Robin skrev:
2376710 Nope.. bara 2d.. bredd samt höjd.. inget djup i en platt bild.

djupet målas in utan att finnas :va :D

o för övrigt e killen grymt duktig får jag säga..har get mig på de sj med 3d prog. o mc lite jobbigt som fan bara att få till skivorna..blev heller inte mer på min ännu..så be inte om bilder :tungan

Last edited:
Zenit skrev:
2376731 djupet målas in utan att finnas :va :D

o för övrigt e killen grymt duktig får jag säga..har get mig på de sj med 3d prog. o mc lite jobbigt som fan bara att få till skivorna..blev heller inte mer på min ännu..så be inte om bilder :tungan

Ja dom va snygga.. dock så kan man inte måla DJUP på riktigt så klart utan förklarliga skäl.. så allt man ritar o ser på tv är 2D.. SJÄLVKLART är det inte 3d på en platt bild.

Rock ´n Robin skrev:
2376878 Ja dom va snygga.. dock så kan man inte måla DJUP på riktigt så klart utan förklarliga skäl.. så allt man ritar o ser på tv är 2D.. SJÄLVKLART är det inte 3d på en platt bild.

så klart inte va jag mena va ju att man ändå ser vilket som ligger längst ifrån en så de e liksom nån hitte på 3d men självklart e bilden i sig 2d

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra