Gangland

Jävla rejvis, du är för stor för att misshandla för mig på kåken :) Sen stal du min kniv också :(

fan, sidan verkar vara helt fucked up :va
vill ju också vara gangster :mad:

Kan någon ta död på naksu! Eller råna han uta helvete! Han har rånat mig på massa stålar...stenrått eftersom man bara spelat ngn timme. :mad: :huvet

Va f*n! Det verkar ju inte funka för mig... :va

När jag har loggat in och trycker på t.ex Gäng så händer det ju nada, laddar ju i evigheter bara???

$noop skrev:
Va f*n! Det verkar ju inte funka för mig... :va

När jag har loggat in och trycker på t.ex Gäng så händer det ju nada, laddar ju i evigheter bara???

Sidan är seg som fan på dan.

Ni som vill gå med i gäng klickar på "gäng" på ställen, sen joinar ni Sporthoj.com gänget.

Ni som åker in hela tiden, det är för att ni är dumma, gå i skolan o bli smarta så åker ni inte in lika ofta, skolan kostar 10000 och ni får 50+ på smarthet, ni kan även råna fetare banker efter ett tag.

Ni kan gå på gymmet också, för 20000 får ni 50+ på styrka.

Knarkar ni kan ni få mycket hälsa och energi.

Snacka med ittaka om att få ett startkapital.

hållundan skrev:
Haha, ball å läsa kommentarerna utan att man har en susning om hur sidan ser ut :tungan

Ja, satt och garva som fan åt Ravetrancers & SuperMickes inlägg :lol

Därför måste man ju testa...men det pissiga är att det inte riktigt funkar just nu för mig iaf... :huvet

$noop skrev:
Ja, satt och garva som fan åt Ravetrancers & SuperMickes inlägg :lol

Därför måste man ju testa...men det pissiga är att det inte riktigt funkar just nu för mig iaf... :huvet

Ja, sidan är lite slö. Jag har inte hunnit lira så mycket, men spelet verkar helskönt hittills.

Gick med alldeles nyss. Segt som f-n, hinner iofs göra en del annat emellan. Jag ska försöka gå i skolan. Får man pengar om man försöker bli en laglydig medborgare också? :confused:

Ok. Nu har jag gått i skolan men jag tror inte jag lärde mig så mycket lagliga saker :hihi Får prova att råna korvkiosken så man får nytta av det man lärt sig...

Back