Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nomolas skrev:Man blir väll inte av med grejjerna bara för att man åker i finkan elleR?????
(Skriv på MSN)
nu ska ni få spö hela bunten av ett moppefucko så ni får skämmaas hela livet! ska göra ett gäng som just heter MoppeFucko!! MOHAHAHAHHASolid_snake rånade dig på 2712$
Solid_snake rånade dig på 9999$
nomolas skrev:man får jue inte råna sina egna!!![]()
![]()
Solid snake skrev:Sätt in dom på banken då!![]()
Alla som inte har satt in sina manni på banken snor jag från, bara så ni lär er att man inte ska gå runt med mer än 10k!
RED_LiME skrev:Jag är med reggad som REDLiME, men fattar inte hurfan man går med i gänget :S
Fluxir skrev:hopp.. va ska man göra för å komma igång lite då??
komigen, bra förslag..
Henkka skrev:Min AK 47a vill ha ett lite "talk" med mr Solid Snake, har du sett han?![]()

nomolas skrev:![]()
![]()
Haha, ser att du sitter i finkan! hehe...hade jag 5000 till så kunde jag betalat borgen för dig..![]()

Henkka skrev:Jag kollade bara runt lite bland menyerna och vad man kunde göra, och helt utan förvarning så kom en hel pikét med kravallsnutar och misshandlade mig till -48 i hälsa och nu skakar jag galler igen. Var det mitt fel att jag råkade trycka på "avrätta en snut på macdonalds" eller?![]()

nomolas skrev:Är du ute nu??? Betala min borgen någon !!![]()
Vi är så rädda*SoWHS* skrev:Så ni kickar mig från gänget va? ni ska få ångra detta![]()
nu ska ni få spö hela bunten av ett moppefucko så ni får skämmaas hela livet! ska göra ett gäng som just heter MoppeFucko!! MOHAHAHAHHA

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |