Gammal sommarplåga

aRd

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Aprilia RSV 1000 Tuono
För ett gäng år sedan fanns det en liten kille som sjöng nån låt på franska...
han kan inte ha varit så gammal ca: 5-7 år... tror att han var son till någon kändis... var nog ingen avacerad text i låten men den var väligt populär vill jag minnas!!

Kan någon hjäpa mig att minnas vad killen eller låten hette.... :Bugar

aRd skrev:
han kan inte ha varit så gammal ca: 5-7 år... tror att han var son till någon kändis... var nog ingen avacerad text i låten men den var väligt populär vill jag minnas!!

Kan någon hjäpa mig att minnas vad killen eller låten hette.... :Bugar

Var det inte en lillebror till någon av garbbarna i Backstreet Boys eller något.

aRd skrev:

Menar du den som lät något i stil med "ölle peppe bäbä"? Mixad med discokomp?

Vet inte vad den heter, men det betydde i alla fall något i stil med "Det är inte så lätt att vara bebis".

Det är INTE vad som normalt menas med en bra låt, dock kan den säkert vara kul vid något passande tillfälle. Tror dessutom att grabbhalvan som "sjöng" var 2-3 år (inte 5-7 år) men du kanske menar någon annan jättehit...

Flagga skrev:
Menar du den som lät något i stil med "ölle peppe bäbä"? Mixad med discokomp?

Vet inte vad den heter, men det betydde i alla fall något i stil med "Det är inte så lätt att vara bebis".

Det är INTE vad som normalt menas med en bra låt, dock kan den säkert vara kul vid något passande tillfälle. Tror dessutom att grabbhalvan som "sjöng" var 2-3 år (inte 5-7 år) men du kanske menar någon annan jättehit...

Låter bekant... Har aldrig gillat låten själv med en tjejkompis tycker visst om den visade det sig efter lite musik snack, men hon kunde inte namnet på den heller... och efter det så har jag omöjligt kunnat släppa detta ur huvudet!!!

Kan hända att grabben var något yngre... då jag själv inte riktigt minns hur han lät så drog jag till med 5-7 år...

Vet du vad killen/låten heter??? så jag kan få sinnesfrid?! :Bugar

Jordi, Jordy eller nåt liknande, med låten dur dur detre bebe eller nåt liknande (kan inte franska :D )

SHIT TACK!!!! :) Har suttit och googlat efter den dar jadra babyn i sakert en halvtimme. Jag far tokryck om jag inte kommer pa lat texter eller namn, skadisar etc. Ahhhhh, nu kan aven jag fa sinnesfrid (and a life maybe... :rofl )
Starkt jobbat PG
:hihi

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back